SYGE meiden!

Hallo meiden!

Hey Maaike is dat even balen! Mischien kun je hem via internet bestellen bij bol.com? Fiets je er helemaal heen en dan hebben ze het niet meer! Dat is echt balen, maar een ding scheelt een beetje beweging is altijd goed! En dat heb je in ieder geval gehad!

Hey Evelien, ik doe echt iets niet goed hier! Een lekker ijsje zou er wel in gaan hier! Wij eten ook vaak iets buiten de deur omdat we onregelmatig werken en dan geen zin hebben om te koken. Maar koken vinden we normaal wel leuk hoor en ik mag graag iets nieuws uitproberen. Maar dan het liefst op zondag ofzo dan heb ik alle tijd. En vis is ook favoriet. Mijn mannetje kan ook lekker koken, dus dat scheelt ook best wel!

Nou eet smakelijk en ik ga er denk ook zo tussenuit!

Liefs Yvonne

Oh en maaike wij zijn ook met onze hypotheek bezig! Erg vervelend het is nooit goed als je stukken aanleverd. Mijn zus had het met haar hypotheek ook ze moesten de loonstroken hebben en de bankafschriften waar de bedragen bijgeschreven werden. Nou toen ze dat hadden wilden ze appart op de loonstrook hebben staan dat het geld was overgemaakt naar haar rekeningnummer!!!!! Hoe ongelooflijk stom. En dat kost allemaal weet niet hoeveel tijd. Nou ja misschien dat het bij jullie makkelijker gaat!

zo daar ben ik weer ik ben lkkr thuis...
nou idd maake das aardig balen pfff gelijk saggo of nie??

Ik ben lkkr avondje weg morgen overdag zal ik er nog wel ff zijn maar
ga ook een overheerlijk weekendje weg :D

ja aardbijen en tosti waren heerlijk

hey kletskousen!

ik ben er ook weer, maar nu zal er wel niemand meer zijn he?!
heb tot 5 uur gewerkt, was net op tijd thuis, begon te regenen! ik was namelijk op de fiets gegaan omdat het zo mooi weer was!! Heb al even gegeten dus nu ff hier bijgelezen!
Gerrie, hoop dat je je rijbewijs in 1 keer gaat halen, kom je dan ook met de auto? Evelien, wauw zeg die reis naar Maleisie, daar wil ik ook een keer naar toe!

Ik heb t vandaag bere druk gehad op het werk joh, kwam pas om half 5 aan koffiedrinken toe en was lekker om 5 uur vrij! Dus toen ik terug kwam nog even bestellen en toen kon ik alweer gaan heeerlijk!!
Vanavond lekker alleen thuis, Marco heeft school, ga lekker op de bank hangen, filmpje kijken, wat lekkers erbij, lekker relaxen!
Morgen nog 1 dagje werken en dan is het alweer weekend!
Ben wel jaloers op jullie hoor dat jullie tijdens het werk hier lekker kunnen kletsen, dat kan ik niet......
Nou meiden, ik spring even lekker onder de douche zo!
Spreek jullie snel weer he!?

Oja Yvonne, bedankt voor je omschrijving! Ik had me jou juis donker voorgesteld met steil haar!! Grappig zeg!
Nou doeidoei en tot snel allemaal!
X Suus

Hoi Suus!

Ik ben er nog hoor! Het was inderdaad onze huwelijksreis naar Maleisie, het is echt een prachtig land, echt een aarader. Ik ga zo even sporten. Fijne avond en tot morgen!

Liefs evelien

Heeey meiden,

Jammer joh dat je niet op je werk kunt mee kletsen, maar ja aan de andere kant word je op die manier alleen maar afgeleid en zo heb je na je werk nogeens wat te doen haha!

Soo ik baalde inderdaad joh van die dvd gelijk beetje sago, maar ja, er zijn ergere dingen!

Wij hebben trouwens al een hypotheek, maar omdat manlief een lening heeft en we een ontzettend hoge rente betalen (13.9%) komt er nu een mannetje praten en die zegt dat de rente naar iets van 7% kan gaan, dat scheelt dus enormm!
Nou ik ben benieuwd, en ik laat het jullie nog wel weten!

Liefs, Maaike

Hey Evelien, zie net pas dat je er nog was, maar je zult nu wel aan het sporten zijn....
Jammer dat ik je misgelopen ben!! Ja echt gaaf joh Maleisie, heb je nog meer fotos daarvan???

Ik ga zo de pc even uitzetten anders zit ik hier weer de hele avond en wil lekker op de bank hangen filmpje kijken! Eerst nog ff douchen....

Hey Maaike, wij hebben nog niet gekletst he?! Welke dvd wou je dan???

Terug
Bovenaan