SYGE meiden!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2007 12:29:40'));

Hallo meiden,

Ik ben er ook ff weer! Ik heb het zo druk dat ik er amper aan toe kom om hier te kijken, maar dat laten we natuurlijk niet helemaal gebeuren. Moet vandaag ongeveer weer tot 17.00 dus heb ik nog even tijd. Het is zo lekker warm buiten!! En dan moet ik binnen zitten! Maar morgen ben ik lekker vrij, voor het eerst in 4 weken!! Zo zin in, lekker een beetje niks doen.

Liefs Yvonne

vanaf me ei heb ik eigenlijk een heel apart gevoel in me bovenbenen erg vaag net of er even geen gevoel in zit miss iets te maken met het duizelig zijn ofzo!!! ik heb verder nog nergens last van ik ga ook later testen hoor want mijn cyclus duurde deze maand iets langer!!
ik ga voor iedereen duimen dat iedereen deze maand wel positief is :D

XX Mariette

Ja laten we het hopen dat deze ronde raak is! Het lijkt me zo geweldig om zwanger te zijn. Lekker gaan babyshoppen! Namen bedenken enz. Ik ken dat in de bovenbenen niet, maar iedereen heeft weer andere dingen he? Sommigen hebben zelfs hetzelfde waarvan de een wel zwnger blijkt en de ander niet. t'is zoo verwarrend!

Liefs Yvonne

Ja laten we zeker hopen dat het deze ronde bij iedereen raak is. Ik heb dat gevoel in mijn bovenbenen ook nog nooit gehad. Even een vraagje. Als je je ei voelt dan ben je toch eigenlijk al te laat met klussen? Je moet het toch al voor die tijd doen? Alvast een heel veel weekend allemaal!

Liefs evelien

Ze zeggen idd ervoor..... 2 of 3 dagen ben je dan het meest vruchtbaar, maar op de dag zelf kan het ook nog in zoverre ik dat gelezen heb op internet!!

laten we het maar hopen voor iedereen

neej ik heb ook noooit eerder last gehad van me benen voelt echt raar aan ook net of ik er ff door heen zak.... naja t is gewoon ff nog 10 dagen afwachten

Ja volgens mij wel. Alleen je ei blijft 24 uur, dus als je hem voelt in het begin dan heb je nog 24 uur. Dat is wel lastig, je weet niet of je hem voelt aan het eind of begin. Dus kun je toch beter klussen ervoor lijkt me.

Oh ja meiden ik heb jullie foto's bekeken op hyves!! Leuk is dat wanneer je een beeld bij een persoon hebt! Misschien kan ik wel een keer foto's naar iemand sturen van mijn vakantie. Dan moet ik die eerst even op mijn computer zetten.

Liefs Yvonne

haha ik dacht al dat jullie allemaal vertrokken waren! Ik heb geen zin meer bah! Ik heb trouwens het boek van Mariel Croon besteld "zwanger worden". En vandaag was ie binnen, dus ga ik vanavond lekker mee beginnen.Het lijkt me wel een leuk boek. Heb jij ook al boeken gelezen over zwanger worden of iets dergelijks?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan