SYGE meiden!

Haay Suusle,

Klopt inderdaad dat wij nog niet met elkaar hebben gepraat.

Ik wou graag de dvd van "The house of elliot, deel 2".
Heb het eerste deel vorig jaar voor kerst gehad van mijn ouders, en int begin vond k et helemaal niks maar namate de serie vorderde wastie zoo mooi dat ik deel 2 echt moet hebben haha!
Ik ben trouwens helemaal gek van zulk soort films.. Sissi, catherine cockson (verfilmingen van die schrijfster) echt geweldig. Van die mooie jurken, daar zwijmel ik helemaal bij weg haha!

Liefs, Maaike

Hoi meiden!

Hier ben ik weer! Ik heb heerlijk gesport. Hopelijk weer heel wat calorien verbrand. Ik heb nog heel veel foto's van Maleisie, geef je mailadres maar dan mail ik er een paar. Weltrusten alvast en tot morgen!!

Liefs Evelien

goedemorgen iedereen,

zo ik ben weer lekker aan het werk
laatste daagie dan lekker weekend     ga lekker met ons voetbal team 19 dames
naar breda toe... :D

dus dat gaat mega worden......

iedereen werkse vandaag en zal hier vast wel weer even vaker kijken

xxxMariette

Goedemorgen meiden!

Ik ben er ook weer hoor. Weer lekker aan het werk. Ook mijn laatste dag en ik ga morgen ook naar Breda, lekker shoppen. Fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Goedemorgen meiden,

Iedereen weer hard aan het werk?

En gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend?

Liefs, Maaike

ja weer heerlijk aan het werk tot 4uur....

Ik ga een weekendje weg maaike... Naar Breda waar precies zou k nie weten we gaan met 19 dames hahaha...

en jij nog wat leuks doen?

xxx Mariette

Hoi,

Ik moet vandaag tot 11 uur werken (luizenleventje haha!) daarna ff naar de markt toe, morgen moet ik werken (alleen de ochtend van half 9 tot 1 uur) en 's middags of 's avonds, daar zijn we nog niet helemaal uit, gaan we nog naar een vriendin toe van mij. Ze heeft net de sleutel van der eerste huisje gekregen dus of we kwamen kijken..
Zondag maar ff lekker over t strand hobbelen met het hondje en manlief, en ja klussen eej! haha! Ookal ist nog niet voor t echie!

Liefs, maaike

Hallo meiden,

Ik ben er ook ff weer! Ik heb het zo druk dat ik er amper aan toe kom om hier te kijken, maar dat laten we natuurlijk niet helemaal gebeuren. Moet vandaag ongeveer weer tot 17.00 dus heb ik nog even tijd. Het is zo lekker warm buiten!! En dan moet ik binnen zitten! Maar morgen ben ik lekker vrij, voor het eerst in 4 weken!! Zo zin in, lekker een beetje niks doen.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan