SYGE meiden!

Ik heb er ook al aan gedacht dat boek te kopen. Laat ff weten of het de moeite waard is. ik heb er verder nog niks over gelezen alleen op internet. Ik ga met een kwartiertje naar huis. Fijn weekend alvast he!

Liefs evelien

ik ga ook naar huis ik ben een weekendje weg dus tot toedels en iedereen die dit weekend moeten testen Good luck!!!!!

Tot maandag en een great weekend!!!

xx MAriette

Ik zal het laten weten of het een goed boek is Evelien en  allemaal een prettig weekend!
Liefs Yvonne

Hoihoi allemaal,

Ik las net dat als je je ei voelt dat je dan nog ongeveer 24 uur hebt om te klussen.. maar als je het na je ei doet, betekent dit dan min of meer dat je in de periode daarna onvruchtbaar bent? Sorry maar ik ben hier zoo slecht in haha..

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat boek is, kheb zelf het boek van Aukje van Ginneken gekocht, en in 1 middag uitgelezen alleen staat niet echt veel nuttige informatie in..

Kweet nou nie of t aan het ontpillen ligt hoor, maar ik heb de afgelopen paar dagen mijn vriend dus echt besprongen...kheb zoveel zin in seks (hiervoor mochtie blij zijn dat we eens in de maand vreeën).. Iemand hier ervaring mee?

Liefs, Maaike

Haha, ja dat klopt wel hoor dat je meer zin hebt als je met de pil gestopt bent. Je vriend vind het vast niet erg!!! Wij klussen ook iedere dag, hoewel dat niet zo goed is voor de vruchtbaarheid zeggen ze.  Maar ja, wie zaait  wie oogst zeggen ze haha en hopen dat het ook geld voor het zwanger worden!!! Ja het lijkt me een leuk boek en laat het nog wel even weten als ik hem uit heb. Het is wel een dik boek, maar ik lees wel graag.

Liefs Yvonne

Oh ja ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil en nog steeds veel zin! Dus niks geen ontpillen bij mij.

Neeeh manlief heeft er absoluut geen problemen mee, alleen staat hij wel een beetje raar te kijken als ik normaal gesproken 1x in de maand met hem wou vrijen en nu opeens iedere dag.. kan me er wat bij voorstellen haha.. Hij gelooft ook niet dat het komt doordat ik gestopt ben met de pil.

Ik heb een bloedhekel aan lezen, maar als het dan een leuk boek is, dan kan ik het wel in 1x uitlezen...
Ik ben benieuwd hoe het was..

Liefs maaike

Terug
Bovenaan