SYGE meiden!

Het komt er toch wel door, want heel veel meiden hebben hier last van. Nou ja last kunnen we het toch ook niet noemen!!! Maar het blijft ook zolang je niet aan de pil bent. In ieder geval bij mij.

Ik lees best wel veel, maar altijd gewone romans. Dat leest lekker makkelijk weg. Dat is voor mij een ontspanning omdat ik overdag mijn hoofd er altijd bij moet houden. Daar wordt je ook altijd flink geestelijk moe van zeg maar. Dan vind ik het fijn om lekker onderuitgezakt een simpel boek te lezen, waarbij ik niet hoef na te denken.
Ik laat het weten of dit een leuk boek is

Ik ben weg,

Doei doei

Hey meiden!

Heb er een zware dag opzitten vandaag! Ben een beetje grieperig! Vraag me niet hoe het kan, met dit weer! Ik ben nooit ziek joh, zou niet weten wanneer ik me voor het laatst zo ellendig heb gevoeld!

Hey Yvonne, dat boek heb ik ook laatst besteld, ben er al wel in begonnen maar ben nog niet zo ver..... is dik boek he?!

Ennuh, weet niet meer wie het erover had dat ze meer zin had in sex dan toen ze nog aan de pil was, maar wou even zeggen dat ik dat ook heb! toen ik aan de pil was had ik ook bijna nooit zin en nu wil ik ook wel praktisch elke dag! Alleen vandaag niet denk ik, voel me zo tja hoe zal ik het noemen.... slap enzo....

Hey toen ik net de pc aanzette, wou ik eerst ff internetbankieren! Nou joh ik schrok me rot, stond ineens mega veel geld op de rekening! Echt een heerlijke verrassing, wat blijkt nou, Marco heeft naast zijn gewone vakantiegeld ook nog elke maand extra vakantiegeld gespaard! Nou dit waren dus meer dan 2 maandlonen van hem! Geweldig! Heb al lekker de helft overgeschreven naar een andere rekening! Sparen voor de babykamer!
De rest is dan maar voor de vakantie en oja meneer wil nog nieuwe banden onder de auto, kan ie mooi daar van doen! En dan moet mijn vakantiegeld ook nog komen, meiden wij worden nog rijk! Heerlijk idee is dat joh, zoveel geld op de bank! Voel me echt rijk nu hihihi!
Yvonne, leuk voor je dat je lekker vrij bent morgen, het word morgen dacht ik ook nog heerlijk weer! Maar dan spreek ik je morgen dus niet....
Nou dinsdag vast wel weer he/!
Evelien, je hebt mijn mailadres toch? Durf het hier niet op te zetten, is namelijk mijn hele naam en aangezien ik niet zo'n gebruikelijke achternaam heb.... maar je weet toch mijn hyves naam? NOu mijn voor en achternaam aan elkaar in kleine letters en dan @ hotmail.com!
Ben heel benieuwd naar die fotos hoor!

Nou meiden ga nu ff eten, iedereen een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer!
X Suus

Heey suus,

Dat is nogeens lekker zeg zoveel vakantiegeld! Maar voor je het weet is het op hoor haha!

Nou ik ben dus gelukkig niet de enigste die zo onwijs veel zin in sex heeft! Bij ons ist nu ook bijna iedere dag, manlief kan het niet meer bijbenen en die snapt er ook helemaal niks van!!!!

Nou smakelijk eten, en ik spreek je vanavond vast nog wel!
Liefs, Maaike

heb net lekker patatjes gegeten, had Marco zin in.... ik had niet zo heel veel honger en heb ook maar een heel klein beetje gehad...
gaan zometeen even boodschappen doen, hoeven we dat morgen niet meer te doen.... ga de kar eens even flink vullen met al dat geld! Nee hoor, grapje is inderdaad zo op, die 4 nieuwe banden voor onze auto zijn namelijk errug duur en we gaan ook nog op vakantie, de vakantie zelf is al bijna betaald maar ja wil daar niet op mn centen hoeven letten! dus daarvoor is dan ook ons   vakantiegeld! ik krijg eind deze maand ook nog en aangezien ik ook fulltime werk is dit ook nog een lekker bedrag!
Nou ik ga er even vandoor!
Spreek je snel weer!
Doeidoei

Goedemorgen meiden!

Alles goed? Ja dat meer zin in seks hebben klink mij ook wel bekend in de oren. Toen ik nog de pil gebruikte had ik echt bijna nooit zin maar nu...

Ik heb gister heerlijk geshopt in Breda en Tilburg en we zijn daarna lekker uit eten geweest. Heb helaas niks leuks kunnen vinden alleen sokken voor mijn man, haha! Nou ja, volgende keer beter.

Ik ga straks even sporten en vanmiddag komt mijn zus met haar vriend. Zij blijven ook eten dus weer een gezellig dagje. Nou meiden, een fijne zondag allemaal!

Liefs Evelien

Hey Evelien, nog een vroege vogel deze zondag!
Was al om kwart voor 9 uit bed, tis ook zo warm... ben zowiezo niet zon lange slaper meer tegenwoordig vind ik zo zonde van mn dag...

Hier geen plannen eigenlijk voor vandaag, gaan vanmiddag even naar mn schoonzus en haar man en kids, verder niets... ben nog steeds niet helemaal lekker helaas!
Ja die zin in sex hou op joh! Zelfs nu ik een beetje de griep te pakken heb, wil ik! Gister nog even lekker geklust, zweten man met dit weer! En ben nog niet eens rond mn ei, denk ergens vanaf komende donderdag....
Heeft het bij jullie nog geonweerd gister? hier gisteravond, vond het doodeng, ging behoorlijk tekeer, ben nogal bang voor onweer dus heb alle stekkers eruit getrokken! Hihi

Nou fijne zondag en tot snel!

Bij ons heeft het ook flink geonweerd. Wij hebben dit weekend ook weer flink geklust en vrijdag gaan we voor het eggie, ik ben benieuwd of het deze keer lukt, hoop het zo. Ik was zaterdag met een vriendin naar Breda en zij begon over kinderen en of wij dat nog niet wilde. Ik vond het echt moeilijk wat ik moest zeggen. Ik heb nog heel even gedacht, zou ik het zeggen maar heb het toch maar niet gezegd. Ik zei ach hjet komt wel we zijn er nog niet zo mee bezig...maar ondertussen, haha! Nou ik ga weer aan het werk. Vandaag weer tot 17.00 uur.

Liefs Evelien  

Hey meiden!!

Jeetje, das voor mij even geleden!
Het kwam er écht niet van op de computer joh! Maar goed, vandaag een halve dag werken, dus dan kan ik vanochtend weer lekker aan de gang.

Hoe gaat het met jullie? Suus ben je nog ziekjes??
En heb je nog lekker geshopt? Waar ga je naar op vakantie?

En yvonne, ik ben wel benieuwd naar je foto's, kunnen we jou ook herkennen op  onze date! Hahahahhaa.
Nog een weekje he? Dan gaan we testen, als het nog nodig is. Ben wel benieuwd hoor!! Heb jij al een gevoel of het raak is of niet? Ik nog helemaal niet, ik ben zo benieuwd.
Spannend hoor.
Zou idd leuk zijn als we alle vier gelijk zwanger zijn deze ronde.
Maar dat gaan we zien.

Hebben jullie nog zin in de date?
Ik heb hem al in allebei de agenda's staan, dus dat komt helemaal goed!! En ik kom met de trein, dan heb ik ook geen last van files.

Vanavond nog voor de laatste keer drie uurtjes rijden en dan morgenochtend om 8.00 uur examen doen. Echt heel spannend. Ik hoop zo dat ik het gelijk in éen keer haal!

Nou hoop jullie snel weer te horen!
Liefs en knuf,
Gerrie.

Terug
Bovenaan