SYGE meiden!

hallooo meiden ....

daar ben ik ook weer een mega druk weekend gehad en ook we ggeweest met 17 meiden naar Den Bosch!! lekker gegeten workshop coktails maken gehad en een wijntje
erbij was een top weekend   :D hoop dat jullie ook allemaal een leuk weekend hebben gehad en dat er nog Positieve testen uit zijn gekomen!!!!

Dikke

Hey meiden,

en Gerrie, welkom terug!
Ik ben nu echt ziek, ben vanmorgen naar het werk gegaan, maar kon het niet volhouden dus ben nu thuis en ga zo lekker op de bank liggen dvdtjes kijken, morgen ben ik gelukkig zowiezo al vrij dus dat scheelt!
Hebben dus ook nog niet gewinkeld nee, over 2 weken gaan we samen (Marco en ik) shoppen, weten nog niet waar, maar we zijn allebei behoorlijk wat nieuwe dingen nodig, dus zal wel een grote stad worden denk ik, heerlijk! Hebben we al heel lang niet meer gedaan!

Heeft het bij jullie nog flink geonweerd? Hier gister alweer, zaterdag ook al, ik was heeeeeel bang! Hou niet zo van onweer!

Jazekers heb ik nog zin in onze date! Vrijdag over 2 weken is het al he!?!
Nou ik ga zo maar eens liggen!
Doei doei!

Hallo meiden!!

Ben ik even weer! Heb de hele tijd besprekingen gehad en kon niet eens even stiekem kijken! Moet vandaag tot 17.00 ongeveer.

Hee Gerrie, ja spannend he volgende week NOD ! Ik heb ook nog niet het gevoel dat het raak is, maar ja we zullen afwachten.
Ik ben wel moe en heb hoofdpijn gehad vorige week en ben ook heel erg duizelig geweest. Maar ja dat kan ook wel van het warme weer komen, dus zegt het niks. Het enigste grote verschil deze maand zijn mijn borsten, die zijn normaal vanaf de eisprong zo erg gevoelig tot aan mijn ongi. Dat heb ik nu niet. Ze zijn wel gevoelig, maar niet pijnlijk.

Hee Suus
Vervelend zeg dat je je zo ellendig voelt! Ik hoop dat je snel weer op knapt! Er moet natuurlijk wel geklust worden, want je hebt je ei nu zo ongeveer he?

Hee Evelien
Haha het is zeker zweten met dit weer als je aan het klussen bent! Vreslijk warm!

Hee maaike
Ik heb het boek van 'zwanger worden'van Mariel Croon uitgelezen hoor. In een keer van het weekend. Ik vond het wel de moeite waard, misschien dat iemand anders het minder vond?

Hee Mariette
Heb je een leuk weekendje weg gehad?

Liefs Yvonne

Hey Suus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je bent nog eerder dan mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, leifs Yvonne

haha ja deze pc is heel snel! is zo opgestart haha en ik had maar een kort berichtje natuurlijk!

hey dat boek van mariel croon, ik ben nu op de helft en kom nu wel dingen tegen die ik nog niet wist! Zoals dat chloor ook niet goed is tijdens de zwangerschap! dan mag Marco vanaf dan mooi de wc en badkamer schoonmaken gnagnangna!

Hahaha, Raymond zegt gewoon zo lang je nog niet zwanger bent kun je het mooi zelf doen! Nee hoor, als ik hem iets vraag doet hij het  wel. Dat is wel fijn, dat je samen dingen kunt doen.

Hey ik werd vannacht wakker van zo'n scheurend gevoel onderin mijn buik en dat deed toch pijn! Ik heb dat nog niet eerder gehad, maar dat hoeft ook echt niet. Weet jij wat dat kan zijn? Ik heb echt geen idee? Heel vaag!

Ja leuk boek is het he? Het leest heel makkelijk weg.  Ik weet nu wel veel meer dan voordat ik begon te lezen. Ook dat je eitje wel bevrucht kan zijn, maar de innesteling niet goed gaat. Dan wordt je dus ongi en merk je niet eens dat je zwanger geweest bent! Dat verklaart bij sommigen(en ik ook twee keer)  vast dat ze overtijd zijn en zwangerschapskwaaltjes hebben!!!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 16:17:43'));

Hahaha, Raymond zegt gewoon zo lang je nog niet zwanger bent kun je het mooi zelf doen! Nee hoor, als ik hem iets vraag doet hij het  wel. Dat is wel fijn, dat je samen dingen kunt doen.

Hey ik werd vannacht wakker van zo'n scheurend gevoel onderin mijn buik en dat deed toch pijn! Ik heb dat nog niet eerder gehad, maar dat hoeft ook echt niet. Weet jij wat dat kan zijn? Ik heb echt geen idee? Heel vaag!

Ja leuk boek is het he? Het leest heel makkelijk weg.  Ik weet nu wel veel meer dan voordat ik begon te lezen. Ook dat je eitje wel bevrucht kan zijn, maar de innesteling niet goed gaat. Dan wordt je dus ongi en merk je niet eens dat je zwanger geweest bent! Dat verklaart bij sommigen(en ik ook twee keer)  vast dat ze overtijd zijn en zwangerschapskwaaltjes hebben!!!

Liefs Yvonne

Marco vind t ook geen probleem hoor, hij doet ook wel regelmatig klusjes in huis!
Jeetje die pijn in je buik, heb echt geen idee wat dat kan zijn eerlijk gezegd... heb je ook toevallig nog wat bloedverlies gehad? want dan was het misschien een innesteling? Weet niet of je dat kunt voelen eigenlijk....

Ik vind de fotos in het boek erg mooi! ja dat van die innesteling heb ik nu ook gelezen...
Hey maar ik ga er nu echt vandoor, kan mn ogen bijna niet open houden van de pijn.... Kon wel een flinke kater hebben zo voel ik me, maar ja heb geen druppel alcohol gehad dit weekend dus zal toch wel de griep in combinatie met hooikoorts zijn dnek ik!

Nou meid spreek je snel weer! ik ben hier vast morgen wel weer, hoop dat het dan wat drukker is, iedereen is natuurlijk aan het werk of aan het genieten van het heerlijke weer en ik zit binnen met een dikke trui aan! is ook niet eerlijk!
Doeidoei!

Terug
Bovenaan