SYGE meiden!

Hoi Yvonne,

Ja we hebben er heel wat bijgezet he? Je bent wel even bezig om het allemaal te lezen, denk ik..

heeeeeeeeeeeeeeeey je hebt ons gelukkig weer gevonden!
ja ik geloof dat ik de dames een beetje van het werk afhoudt! ik ben namelijk vrij.... en hoef helemaal niets te doen vandaag, allen een eten maken straks!

ow sorry, ik had het verkeerd gelezen. Ja, dat bedrijf ken ik wel ja.

Hahaha, ja zeg dat wel!!! Ik lees niet alles meer hoor, anders moet ik weer naar die andere topic toe. En daar heb ik toch alweer een gedeelte van gelezen. Jeetje zeg, nu ben ik wel nieuwsgierig naar jullie fot's, maar ik heb geen hyves ofzoiets. Ik ben bang dat ik mijn bestanden beschadig i.v.m. virussen die eraan hangen. Ik heb alleen deze notebook van mijn kantoor.

Ik heb inderdaad nog maar weinig werk gedaan vandaag, echt erg..Morgen maar weer iets meer doen. Heb vandaag ook helemaal geen zin.

daar werkt ie dus! misschien in de toekomst dat hij ook wel eens naar het buitenland moet, lijkt hem geweldig, maar ja met een kleine weet ik niet of ie het dan nog steeds zo geweldig vind! hij werkt op projectbasis dus moet steeds ergens anders heen, heeft nu net project afgewerkt in Filsteren, bij Ommen, was steeds een eindje rijden en nu is hij gister begonnen aan een project in Klazienaveen bij de Purit, die maken oa de Norit tabletten! Imtech leent daar steeds mensen voor uit waaronder dus mijn vriend..... En na dit project moet ie dus weer ergens anders heen, hij vind dit geweldig!

Hey Suus,

Woon jij vlakbij Emmen? Zo ja, ken jij Aniek Boers?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:42:28'));

Hahaha, ja zeg dat wel!!! Ik lees niet alles meer hoor, anders moet ik weer naar die andere topic toe. En daar heb ik toch alweer een gedeelte van gelezen. Jeetje zeg, nu ben ik wel nieuwsgierig naar jullie fot's, maar ik heb geen hyves ofzoiets. Ik ben bang dat ik mijn bestanden beschadig i.v.m. virussen die eraan hangen. Ik heb alleen deze notebook van mijn kantoor.

je kunt wel even onze hyves gaan bekijken! gerrie heeft er al fotos op en ik ook, evelien volgt vanavond als het goed is!
maar nu ben ik ook wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet hoor!

Terug
Bovenaan