SYGE meiden!

Ach doe maar kalm aan, ik leef met je mee hoor!

Ik heb geen bloed gehad, maar innesteling doet toch geen zeer? Ik weet niet heb het nog niet gehoord van iemand hoe dat voelt eigenlijk.

Goedemorgen meiden,

Weer een lange werkdag voor de boeg..Jullie nog plannen vandaag?

Groetjes Evelien

Hey Yvonne, sorry dat ik nu pas reageer, maar ben gister na mijn laatste berichtje meteen achter de pc weggegaan, kon mn ogen niet meer open houden! Deden erg pijn achter de pc.... nu nog steeds wel een beetje... voel me nog niet top hoor!
En ik heb eigenlijk geen idee of innestellen ook pijn kan doen, heb ik ook nog niet gehoord eerlijk gezegd.... Heb geen idee wat het dan geweest kan zijn, heb je t al een keer weer gehad? Of alleen die ene keer?
Hoe was t ritje trouwens?????

Hey Evelien,

Hoe gaat alles met je? Ongi weer over?
Moet je lang werken vandaag? Ik ben gister om 1 uur naar huis gegaan, was een beetje ziekjes, ben nu nog niet helemaal lekker... bah zeg en dat met die warmte! Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest joh, das echt lang geleden!
Ach gaat ook allemaal wel weer over he?!
Heb je nog wat leuks gedaan vant weekend??

Hey Suus,

Ja mijn ongi is al lang weer over, heeft maar 3 dagen geduurt. Ik heb van het weekend geshopt in Breda en ben uit eten geweest. Zondag kwamen mijn zus en mijn zwager, zij bleven ook eten, was erg gezellig.

Vervelend dat je je niet lekker voelt, heel veel beterschap!

Liefs evelien

owja dat had ik ook al gelezen ergens over jouw weekend haha!
ik heb erg rustig weekend gehad, was t weekend al niet fit, zaterdag de hele dag op de bank gehangen dvdtjes kijken! Zondag zouden we bbqen bij mn schoonzus en zwager, maar heb haast niets gehad haha!
Spannend he, vrijdag over 2 week is het al zo ver!!

Ja zeker spannnend. Ik heb net vrij gevraagd op mijn werk dus dat ik geregeld. Ben echt benieuwd of het in het echt ook zo goed klikt, hoop het wel..haha

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 09:22:01'));

Ja zeker spannnend. Ik heb net vrij gevraagd op mijn werk dus dat ik geregeld. Ben echt benieuwd of het in het echt ook zo goed klikt, hoop het wel..haha

Vast wel joh, vind het wel fijn dat we met z'n 4en zijn, lijkt me toch wat gemakkelijker... dan is er altijd wel iemand bij die een kletskous is haha! in real life kan ik wel wat verlegen zijn in het begin.... en volgens mij zijn we allemaal een beetje van dezelfde leeftijd, jij bent 24 toch? ik 25, yvonne 27 en gerrie ook iets van 24 toch??

Terug
Bovenaan