SYGE meiden!

Meiden!

Ja klopt, ik ben 24, in oktober 25.
Ach ik klets de oren van je kop. Ik speel de gangmaker wel..
Komt helemaal goed.
Zo aan onze dialogen hier te lezen en aan de foto's te zien zullen wij wel een leuk clubje worden hoor met z'n vieren!
Daar maak ik me niet druk om. Ik vind het wel heel erg gaaf hoor dat we zo met z'n vieren een groepje hebben. Dat is echt tof.

Ik heb vandaag mijn rijexamen gehad en ik ben gezakt! Ik moest er zelfs even van huilen.
Erg hoor, maar ja zal ook wel een beetje van de zenuwen zijn denk ik.
Mijn examinator ging nét iets voor mij op de rem voor een fietser. Ja dan ist al gebeurd he?
Nou ja volgende keer beter. Al voel ik me er wel een klein beetje kut over.
Maar goed.

Lieve Suus, ben je al een beetje beter?? Wanneer heb je je ei dan?

Evelien, zo wat dacht  je: shop till you drop?
Lekker is dat he?? Hebben wij pas ook gedaan van het belastinggeld! Maar het is helaas sneller op dan je denkt.
Ach misschien hebben we nog wat gewonnen met de staatsloterij, we hebben nog niet gekeken....HIhihi stel je voor!
Dan gaan we met z'n vieren in een hotel slapen in Utrecht 29 juni!!

Ik zit vandaag gelukkig alleen op kantoor. Tot half vijf.
En jullie?

Dikke knuf,
Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 10:09:51'));

Meiden!

Ja klopt, ik ben 24, in oktober 25.
Ach ik klets de oren van je kop. Ik speel de gangmaker wel..
Komt helemaal goed.
Zo aan onze dialogen hier te lezen en aan de foto's te zien zullen wij wel een leuk clubje worden hoor met z'n vieren!
Daar maak ik me niet druk om. Ik vind het wel heel erg gaaf hoor dat we zo met z'n vieren een groepje hebben. Dat is echt tof.

Ik heb vandaag mijn rijexamen gehad en ik ben gezakt! Ik moest er zelfs even van huilen.
Erg hoor, maar ja zal ook wel een beetje van de zenuwen zijn denk ik.
Mijn examinator ging nét iets voor mij op de rem voor een fietser. Ja dan ist al gebeurd he?
Nou ja volgende keer beter. Al voel ik me er wel een klein beetje kut over.
Maar goed.

Lieve Suus, ben je al een beetje beter?? Wanneer heb je je ei dan?

Evelien, zo wat dacht  je: shop till you drop?
Lekker is dat he?? Hebben wij pas ook gedaan van het belastinggeld! Maar het is helaas sneller op dan je denkt.
Ach misschien hebben we nog wat gewonnen met de staatsloterij, we hebben nog niet gekeken....HIhihi stel je voor!
Dan gaan we met z'n vieren in een hotel slapen in Utrecht 29 juni!!

Ik zit vandaag gelukkig alleen op kantoor. Tot half vijf.
En jullie?

Dikke knuf,
Gerrie.

Hey Gerrie,

Ik zat net aan je te denken! Was aant duimen voor je rijexamen! Wat kloten dat je bent gezakt joh! Maar denk maar zo volgende keer beter! (ik heb er ook 2x over gedaan hoor, is geen ramp!!)
Denk ook wel hoor dat het heel leuk gaat worden! Kunnen dan lekker ongestoord over babystuf praten haha!
Komt helemaal goed joh!

Ik voel me helaas niet zo best nog.... zware verkoudheid, hooikoorts en griep... bleggghhh denk dat ik morgen maar thuis blijf want heb morgen mega lange dag en ben zo kortademig en moe ervan.... niet zo heel beroerd meer, maar ja de hele dag met klanten praten enzo dat lukt me gewoon even niet.....heb geen energie meer....
Haha weet er alles van dat geld sneller op is dan je denkt, Marco had vorige week een heeeeeel vet vakantiegeld (2 maandlonen!) en de helft had ik overgeschreven naar onze andere rekening, is voor de vakantie en de andere helft is ook al bijna op want meneer heeft gelijk maar even nieuwe banden gekocht voor onder onze auto, waren we ook echt aan toe hoor, en heb dit weekend even een beetje gewinkeld.! Maar gelukkig vielen die kosten mee! Als we het bij onze vaste garage zouden doen, waren we ruim 1000 euro kwijt geweest voor 4 banden, 2 moesten echt nu en die andere 2 binnenkort zeiden ze.... maar aangezien wij bij de duitse grens wonen heeft Marco daar even geinformeerd en die zeiden dat we die andere 2 nog wel 20000 km mee kunnen rijden en die andere 2 zijn nu vervangen en dat koste maar 175!! arbeidsloon is daar heel goedkoop joh, was maar 10 euro! dus we hebben nog wel wat over gehouden, kunnen we lekker sparen! Mijn vakantiegeld en loon komt over 2 weken en deze week krijgt Marco ook nog zijn gewone loon! En dan krijgt hij ook nog eens elke 4 weken tussen de 350 en 400 rijkostenvergoeding! Wij worden nog wel een keertje rijk hier!
Kunnen we nu eindelijk eens even flink gaan sparen voor een eventuele baby! Zijn ook al aant sparen voor een nieuwe tv en een andere auto voor over een jaar.... de auto die wij nu hebben is mss niet zo handig met een baby, maar we moeten er nog zeker een jaar mee doen omdat we er al behoorlijk wat kosten aan gehad hebben en die moeten we er wel uitrijden natuurlijk.....

Nou heel verhaal hier!
Liefs suus

Nou ik had niet echt veel geld uitgegeven met het shooppen want ik kon helemaal niks leuks vinden. Ik heb alleen sokken gekocht voor mijn man!haha! En ik was geld kwijt aan eten, we hadden trouwens erg lekker gegeten, carpaccio en varkenshaasje, hmmm! We zaten daarna wel helemaal vol.

Wat jammer Gerrie dat je gezakt bent maar ja volgende keer beter.

Ik ga weer even aan het werk, ik kijk vanmiddag nog wel even.

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 10:28:51'));

Nou ik had niet echt veel geld uitgegeven met het shooppen want ik kon helemaal niks leuks vinden. Ik heb alleen sokken gekocht voor mijn man!haha! En ik was geld kwijt aan eten, we hadden trouwens erg lekker gegeten, carpaccio en varkenshaasje, hmmm! We zaten daarna wel helemaal vol.

Wat jammer Gerrie dat je gezakt bent maar ja volgende keer beter.

Ik ga weer even aan het werk, ik kijk vanmiddag nog wel even.

Liefs evelien

Hey Evelien,

Ja Carpaccio is errug lekker he?! Maar weet je dat je dat niet mag eten als je zwanger bent???

Hallo Meiden!!

Ben ik weer even. Het is vandaag niet zo lekker weer en nu zit ik met in mijn rok en slippers! Bbbbrrrr, ik ben echt niet van de kou!!!

Hey Suus, gaat het vandaag al weer iets beter? Ik hoop dat je hoofdpijn weer is afgezakt! Vervelend is dat he? Het liefst ga je dan op de kop staan. Heb ik tenminste altijd.
Nee, ik weet niet, maar ik had gistermiddag weer heel licht dat gevoel weer. Linksonder in mijn buik, en er rommelt van alles. Zo'n opgeblazen gevoel zeg maar. En nee ik was gister te lang op het forum blijven hangen en was die truck al weer weg! Maar hij blijft bij ons onderdak staan dus gaan we nog wel een ritje maken. Echt gaaf er zitten allemaal veiligheidsbeugels in. Mischien dat we volgend jaar mee doen met Parijs-Dakar race. Raymond zijn broer dan. Er moet wel het een en ander mee gebeuren nog voor dat hij echt zover is dat hij met de andere trucks kan meedoen.

Hey Gerrie wat jammer zeg dat je gezakt bent! Echt niet fijn!k kan me voorstellen dat je flink gebaald hebt. Maar het is ook zo stom, het hangt van een moment af. Ze moeten eigenlijk gewoon kijken hoe je normaal rijdt en aan de hand daarvan bepalen of je je rijbewijs krijgt. Maar ja, dat doen ze jammer genoeg niet.
Heb jij al kwaaltjes of zo? Spannend he, deze laatste week wachten tot aan onze NOD.

Hey Evelien, carpaccio en varkenshaasje!!! Mjammie, dat lust ik ook erg graag. En dan met champignonroomsaus op de varkenshaas! Haha, ik zou dat nu volgens mij ook zo opeten als ze het mij zouden voorschotelen.
Misschien dat als we onze date hebben dat je wel iets moois kunt vinden met shoppen. Ik vind altijd iets wanneer ik niks zoek stom is dat he?

Nou meiden doei doei

Jeetje Suus! Jij wordt echt nog een keer rijk ja!
Nou ja beter teveel dan te weinig toch?

Ja balen dat ik gezakt ben..., maar goed, volgende keer beter inderdaad.

Die date komt inderdaad helemaal goed.
Wij gaan het vast en zeker gezellig hebben.
Als het in t echt ook zo goed klikt, hebben we vast een paar leuke vriendinnen aan elkaar en das nooit weg als je zwanger wordt en een kindje krijgt he? Ook leuk dat onze kindjes dan ongeveer van dezelfde leeftijd zullen zijn.
Kunnen ze veel samen spelen en hebben ze vakantieadresjes, want we wonen allemaal verspreid .

Ik zit gelukkig heel de dag alleen en mijn mannetje komt zo gezellig met mij lunchen hier op kantoor.
Gezellig!!

En mag je carpaccio ook niet eten? Ik dacht alleen écht rauw gebakken vlees zeg maar, zoals medium biefstuk enzo. Das wel balen dan, want ik lust ook héél graag carpaccio!!

Kus Gerrie.

Jeetje Suus, dan moeten we veel lekkers staan laten wanneer we zwanger worden! Haha als ik zwanger ben heb ik het er graag voor over hoor. Alleen in het begin hield ik me er ok echt al aan, maar nu niet meer bij alles. Pas als ik zwanger ben laat ik echt alles staan. Soms geniet ik er nog gewoon even van, want wie weet hoe lang het duurt voor dat ik zwanger ben.

Hai Yvonne,

Ja inderdaad, ze kunnen beter over het algemeen kijken hoe je rijdt. Een half uurtje zegt eigenlijk niks als je het zo bekijkt. Maar ja helaas.
Volgende keer, we geven de moed niet op!!

Ik heb ook wel een beetje gerommel en steken hoor.
Ik weet nog dat toen ik zwanger was van mijn zoontje ik gewoon dacht dat ik ongesteld moest worden omdat ik heel veel ongesteldheidskrampen had. In mijn buik en onderin mijn rug. Maar dat bleek bandenpijn te zijn van de zwangerschap. Misschien heb ik dat nu minder omdat ik al een keertje zwanger ben geweest, dat zou best kunnen.

Ik vind het ook echt spannend. Ik hoop dat ik het vol kan houden tot de 21ste!
Maar vast wel. Ik koop gewoon niet eerder een test! Hahahahhaa.
En ons kennende vergeten we het dan weer, komt het er niet meer van en ben ik zo een week overtijd voordat ik test!
Hahahaha, we gaan het zien.

Zou zó gaaf zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden raken!
Duim jij voor mij? Dan duim ik voor jou!.
En dan doen we onze testen allebei 's ochtends vroeg op de 21ste! Das leuk.
Goed?

Liefs Gerrie.

Terug
Bovenaan