A
Anoniem
Guest
Meiden!
Ja klopt, ik ben 24, in oktober 25.
Ach ik klets de oren van je kop. Ik speel de gangmaker wel..
Komt helemaal goed.
Zo aan onze dialogen hier te lezen en aan de foto's te zien zullen wij wel een leuk clubje worden hoor met z'n vieren!
Daar maak ik me niet druk om. Ik vind het wel heel erg gaaf hoor dat we zo met z'n vieren een groepje hebben. Dat is echt tof.
Ik heb vandaag mijn rijexamen gehad en ik ben gezakt! Ik moest er zelfs even van huilen.
Erg hoor, maar ja zal ook wel een beetje van de zenuwen zijn denk ik.
Mijn examinator ging nét iets voor mij op de rem voor een fietser. Ja dan ist al gebeurd he?
Nou ja volgende keer beter. Al voel ik me er wel een klein beetje kut over.
Maar goed.
Lieve Suus, ben je al een beetje beter?? Wanneer heb je je ei dan?
Evelien, zo wat dacht je: shop till you drop?
Lekker is dat he?? Hebben wij pas ook gedaan van het belastinggeld! Maar het is helaas sneller op dan je denkt.
Ach misschien hebben we nog wat gewonnen met de staatsloterij, we hebben nog niet gekeken....HIhihi stel je voor!
Dan gaan we met z'n vieren in een hotel slapen in Utrecht 29 juni!!
Ik zit vandaag gelukkig alleen op kantoor. Tot half vijf.
En jullie?
Dikke knuf,
Gerrie.
Ja klopt, ik ben 24, in oktober 25.
Ach ik klets de oren van je kop. Ik speel de gangmaker wel..
Komt helemaal goed.
Zo aan onze dialogen hier te lezen en aan de foto's te zien zullen wij wel een leuk clubje worden hoor met z'n vieren!
Daar maak ik me niet druk om. Ik vind het wel heel erg gaaf hoor dat we zo met z'n vieren een groepje hebben. Dat is echt tof.
Ik heb vandaag mijn rijexamen gehad en ik ben gezakt! Ik moest er zelfs even van huilen.
Erg hoor, maar ja zal ook wel een beetje van de zenuwen zijn denk ik.
Mijn examinator ging nét iets voor mij op de rem voor een fietser. Ja dan ist al gebeurd he?
Nou ja volgende keer beter. Al voel ik me er wel een klein beetje kut over.
Maar goed.
Lieve Suus, ben je al een beetje beter?? Wanneer heb je je ei dan?
Evelien, zo wat dacht je: shop till you drop?
Lekker is dat he?? Hebben wij pas ook gedaan van het belastinggeld! Maar het is helaas sneller op dan je denkt.
Ach misschien hebben we nog wat gewonnen met de staatsloterij, we hebben nog niet gekeken....HIhihi stel je voor!
Dan gaan we met z'n vieren in een hotel slapen in Utrecht 29 juni!!
Ik zit vandaag gelukkig alleen op kantoor. Tot half vijf.
En jullie?
Dikke knuf,
Gerrie.