A
Anoniem
Guest
nou ben nog steeds ziek hoor yvonne! hoofdpijn ietsjes gezakt maar is er nog wel, komt ook van het diepe hoesten steeds.... ga straks mn baas bellen en alvast zeggen dat ik morgen niet kom.... eng, want ben nog nooit ziek geweest bij deze baas...
maar ja in deze toestand wil ik echt geen klanten onder ogen komen hoor!
ja ik heb dat ergens gelezen van die carpaccio maar weet niet meer waar eigenlijk.... en brie heb ik ook ergens gelezen dat het wel mocht en anderen zeggen van niet.... en dat vind ik ook zo lekker! en filet americain is ook zo jammie en rose en... en... en...
tja je moet er wat voor over hebben he/!
meiden ik ga zo even weer onder de douche en dan ga ik even op de bank liggen, krijg weer erg last van mn ogen.... ik kom hier nog wel even af en toe kijken hoor, maar moet niet constant achter de laptop want dat lukt me niet...
maar ja in deze toestand wil ik echt geen klanten onder ogen komen hoor!
ja ik heb dat ergens gelezen van die carpaccio maar weet niet meer waar eigenlijk.... en brie heb ik ook ergens gelezen dat het wel mocht en anderen zeggen van niet.... en dat vind ik ook zo lekker! en filet americain is ook zo jammie en rose en... en... en...
tja je moet er wat voor over hebben he/!
meiden ik ga zo even weer onder de douche en dan ga ik even op de bank liggen, krijg weer erg last van mn ogen.... ik kom hier nog wel even af en toe kijken hoor, maar moet niet constant achter de laptop want dat lukt me niet...