SYGE meiden!

nou ben nog steeds ziek hoor yvonne! hoofdpijn ietsjes gezakt maar is er nog wel, komt ook van het diepe hoesten steeds.... ga straks mn baas bellen en alvast zeggen dat ik morgen niet kom.... eng, want ben nog nooit ziek geweest bij deze baas...
maar ja in deze toestand wil ik echt geen klanten onder ogen komen hoor!
ja ik heb dat ergens gelezen van die carpaccio maar weet niet meer waar eigenlijk.... en brie heb ik ook ergens gelezen dat het wel mocht en anderen zeggen van niet.... en dat vind ik ook zo lekker! en filet americain is ook zo jammie en rose en... en... en...
tja je moet er wat voor over hebben he/!
meiden ik ga zo even weer onder de douche en dan ga ik even op de bank liggen, krijg weer erg last van mn ogen.... ik kom hier nog wel even af en toe kijken hoor, maar moet niet constant achter de laptop want dat lukt me niet...

owja en dan beginnen mijn vruchtbare dagen ook nog eens vandaag! hoe kunnen ze t bedenken he/! nou hoe ziek ik ook ben, dat gaat gewoon door hoor!

He nou wilde ik vanalles gaan typen, maar kwam er een collega een praatje maken, dus nu ben ik heel mijn verhaal kwijt.

Hahahaha nou dan maar alvast dit.

En Suus: Ga jij eens op je bedje liggen man!! Je moet energie sparen voor je geklus dadelijk!!

Hey Gerrie ja dat heb ik ook een beetje, maar dat heb ik ook wel vaker. En ik zal er wel voor zorgen dat je je NOD niet vergeet!! Haha ben ik veel te nieuwsgierig voor. Alleen ben ik zondag op maandag wakker geworden van een stekende pijn linksonder in mijn buik. Het leek net of ze het open scheurden zeg maar en dat heb ik niet eerder gehad en het deed ook echt pijn! Nou ja het enigste wat we kunnen is toch afwachten he? En ja ik heb nog een test thuis liggen. Ik probeer, als ik niet ongi wordt op de 20e, de 21e een test te doen. En niet eerder, want een negatieve uitslag is zo'n teleurstelling. Het zou wel heel fijn zijn om een beetje te babyshoppen op onze date!
Weet je alweer wanneer je je examen over mag doen of heb je nog niet aangevraagd?

Hey Suus

Ga maar lekker liggen uitzieken hoor! Ja, dan moet je eigenlijk wel klussen vandaag. Vervelend hoor als je je zo ziek voelt en dan ook nog je ei hebt!
Als je verkouden bent hoort je baas ook meteen dat je ziek bent! Je kunt niet mensen onder ogen komen als je ziek bent, daar heb je gelijk in en daar heb je dan eigenlijk ook geen zin in. Doe maar kalm aan en ga maar goed uitzieken

Mijn instructeur moet dat aanvragen dus ik weet nog niet wanneer ik opnieuw moet.
Hoop dat het niet te lang duurt in ieder geval.

Die pijn in je buik kan misschien wel komen van de bandenpijn hoor.
De banden (spieren) die je baarmoeder op zijn plek houden worden opgerekt omdat de baarmoeder moet gaan groeien en zich klaar moet gaan maken voor het dragen van een kindje. Dus het kan wel zo voelen alsof je "uit elkaar gescheurd wordt". Maar bij mij voelde het gewoon als erge ongesteldheidspijnen weet je wel. Dat zeurende gekramp in je onderrug en je onderbuik.
Dus ik dacht eerlijk gezegd dat ik gewoon ongesteld moest worden, maar ja ik was dus zwanger.

Hahahaha is goed, herinner me maar dat ik moet testen op de 21ste! Ik denk dat ik deze zaterdag een test haal, want in t weekend gaan we altijd naar de stad om boodschappen te doen enzo, dus dan neem ik er wel gelijk eentje mee.
En dan wel testen met ochtendurine he?? Dat is veel beter, veel geconcentreerder.
Niet vergeten hoor.
Ben benieuwd hoe we dan allebei op dit forum komen de 21ste........hihihihi.
En dan gaan we babyshoppen hoor.
Ik ben nu zelfs al babynamen aan het zoeken. Erg he? Oh oh.

(duim duim duim duim)

Ja leuk he? Ik heb al een jongensnaam, die ik al jaren leuk vind hoor.Toen ik er nog niet eens mee bezig was.  Ik heb altijd gezegt dat wordt het als ik een jongetje krijg, maar meisjesnamen vind ik moeilijker. Ik durf eigenlijk niet zo enthousiast te doen, want iedere maand weer ongi worden is zo'n domper. Ben al een paar keer zo erg teleurgesteld. Je wilt zo graag he? Ik hoop dat het bandenpijn is? Ja koop maar een test zaterdag! Ik zal je er wel aan herinneren hoor!! Wist jij dat je eitje best bevrucht kon zijn, maar dat het niet goed innesteld, zodat je ongi wordt en niet door hebt dat je eigenlijk zwanger was? Dat verklaart wel dat meiden soms een paar dagen overtijd zijn en erg veel kwaaltjes hebben. Ik heb het al een paar keer gehad nu, dat is erg vervelend, vooral omdat mijn cyclus normaal regelmatig is.

Oh ja, haha raymond moet natuurlijk de naam ook nog zo leuk vinden als ik.

Terug
Bovenaan