SYGE meiden!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 11:59:00'));

Ja leuk he? Ik heb al een jongensnaam, die ik al jaren leuk vind hoor.Toen ik er nog niet eens mee bezig was.  Ik heb altijd gezegt dat wordt het als ik een jongetje krijg, maar meisjesnamen vind ik moeilijker. Ik durf eigenlijk niet zo enthousiast te doen, want iedere maand weer ongi worden is zo'n domper. Ben al een paar keer zo erg teleurgesteld. Je wilt zo graag he? Ik hoop dat het bandenpijn is? Ja koop maar een test zaterdag! Ik zal je er wel aan herinneren hoor!! Wist jij dat je eitje best bevrucht kon zijn, maar dat het niet goed innesteld, zodat je ongi wordt en niet door hebt dat je eigenlijk zwanger was? Dat verklaart wel dat meiden soms een paar dagen overtijd zijn en erg veel kwaaltjes hebben. Ik heb het al een paar keer gehad nu, dat is erg vervelend, vooral omdat mijn cyclus normaal regelmatig is.

kan mezelf er niet toezetten om te gaan douchen.....
ik heb zowel voor een jongen als een meisje al namen, alleen vind marco de meisjesnamen (nog) niet mooi, de jongensnaam zijn we het al wel over eens!
kinderwagen weet ik ook al welk ik wil! Ik wil een Quinny!
hey misschien zit er in Utrecht ook wel een prenatal winkel ofzo....

Haha hey Suus!!!

Ja dan kunnen we daar even gaan kijken! Volgens mij heeft mijn zus ook een Quinny, maar dan een met sportvelgen!!! Haha zo stoer! Geen driewieler maar gewoon met vier wielen. Rood met zwart heeft ze.

sportvelgen?? hebben ze dat ook voor kinderwagens oooh cool, dat moet marco horen joh! ik wil wel graag een 3wieler en graag in het zwart denk ik... maar mocht het kindje in de lente/zomer komen word het denk ik wel een lichte kleur!
ik twijfel nog tussen de quinny freestyle en de quinny speedi... die vind ik allebei errug mooi!
ja als er een prenatal of andere baby zaak is moeten we daar zeker even heen hoor!

Ja joh sportvelgen! Heel stoer! Ik wil ook graag zwart, vind ik erg mooi. Alleen geen driewieler denk ik, want ik ben er niet zo handig mee! Haha, nou ja ik weet niet welke merken er zijn, maar dan moeten we maar even naar kijken daar

nou ik heb me daar al helemaal in verdiept joh! heb alle sites al bekeken haha! hey ken je de site van babydump.nl en babypark.nl? is erg leuk en die winkels zitten allebei in hoogeveen, dichtbij ons dus!

Ik heb er wel eens van gehoord, maar me er nog niet in verdiept. Want dan wil nog sneller zwanger worden. Daar kunnen we samen wel een keertje gaan kijken.

Nou zover ik weet ben ik nog niet zwanger dus kon ik de carpaccio nog wel eten. Zodra ik weet dat ik zwanger ben eet ik het natuurlijk niet meer. Ja dat zou wel even wennen zijn dat we al die lekkere dingen zoals filet american, wijn en gerookte zalm even niet meer mogen maar ja het is voor een goed doel he? Zou wel leuk zijn als jullie al weten dat jullie zwanger zijn op onze date dan kunnen jullie misschien al iets voor de baby kopen. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet naar babyspullen gekeken en weet ook nog geen namen., Zodra ik zwanger ben heb ik nog 9 maanden de tijd om daar over na te denken dus dat komt wel goed. Fijne dag nog allemaal! Ik ga ff eten.

Liefs evelien

tja ik heb een paar maanden tussen de zwangere vrouwen gezeten he en die hebben het nergens anders over! er waren bij ons vorig jaar 5 vrouwen tegelijk zwanger op t werk!
vorige week vroeg een van die meiden aan mij wanneer wij gingen beginnen, nou ik stond daar even met mn bek vol tanden! ik kan niet liegen joh... dus heb maar gezegt dat het wel een beetje begint te kriebelen en dat we er ook over aan het nadenken zijn....
iedereen op het werk gaat er ook vanuit dat ik de volgende zou zijn....

yvonne dat gaat we zekers doen, naar babypark en babydump! is mooi dichtbij!
kunnen de mannetjes ook mss wel mee, marco wil het ook mooi vinden als ik wat koop haha! kunnen we gaan racen met de kinderwagens met sportvelgen! of misschien is dat dan meer iets voor de mannen haha!

Terug
Bovenaan