SYGE meiden!

Ja zo denk ook een beetje hoor Evelien, omdat ik bang ben dat de teleurstelling groter is als je er zo veel mee bezig bent. Die jongensnaam had ik al omdat ik die al jaren leuk vind, al voordat ik met zwanger worden bezig was. En ja met dat eten, daar stop ik  mee als ik zwanger ben en niet ervoor. Ik eet het ook niet zoveel meer, maar om het nu al helemaal af te schaffen. Ik zit al in ronde 8, dus dan had ik al heel lang voor niks die lekkere dingen moeten laten staan. En in het begin deed ik dat ook maar dat heeft niks geholpen.

Haha ja dat is goed, maar dan gaan we als we al zwanger zijn oke? Lijkt me mooier, want dan kunnen we gelijk spulletjes shoppen!! Ja ik denk dat de jongens die sportvelgen wel super vinden! Haha, kinderwagenrace!! Welke het snelst is wordt het!! een paar PK's meer.

en ik ga er nu ook even vandoor, even op de bank liggen.... laat pc aan staan zodat ik af en toe even kom kijken oke?!

x Suus

Ja dat heb ik ook wel eens gehoord ja.
Lijkt me wel sneu inderdaad. Ga je er toch een klein beetje van uit dat je zwanger bent en gaat het alsnog mis.
Het lijkt me ontzettend vervelend als het na deze ronde nog niet zover is.
Want elke keer toch ongesteld worden lijkt me echt verschrikkelijk.
Dit was toch jou 8ste ronde?
Hopelijk is het dan nu raak!

Ik ga zaterdag zeker een test kopen.
Vorige keer had ik er eentje van etos huismerk. Welke heb jij?

Wie weet heb je wel bandenpijn hoor!
Nog maar een weekje meis. Maar dat duurt dan wel lang he?

Wanneer ga jij het aan mensen vertellen als je zwanger bent? Meteen of wacht je tot 10 weken? Ik wilde het eerst geheim houden bij mijn zoontje, maar met 7 weken was ik zó misselijk, ja toen kon ik het niet meer geheim houden natuurlijk.

hey meiden,

heb net mn werk gebeld en gezegd dat ik morgen niet kom......
zie ik niet zitten, woensdags is ook altijd mijn meest zware dag van de week.... van sochtends 8 tot savonds een uur of 9 nou pfffff dat gaat niet lukken, dus blijf morgen nog lekker dagje thuis....

oooohw yvonne, ik hoop dat het voor jou bandenpijn is!
schiet me nu net te binnen dat mijn rugklachten onder andere komen doordat ik te ruim in de banden zit... zou dit dan gunstig zijn voor een zwangerschap dat ze bij mij dan niet meer zo ver hoeven te rekken ofzo? zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Shit, al jullie nieuwe reactie's zag ik pas nadat mijn stukje alweer geplaatst was.
We moeten zeker alweer bijna een nieuw onderwerp?
Dat moeten we dan maar SYGE-meiden II noemen hoor. Niet te moeilijk, hahahaha.

Ik heb ook net gegeten. Mijn mannetje is naar mij toegekomen om te eten. Gezellig. Hij is net pas weg.
Ik wilde ook wel mee, maar helaas.............., ik moet nog even een paar uurtjes. Ben gelukkig wel alleen dat scheelt.
Kan  ik lekker aan mijn studie bezig zijn.

In Utrecht zit vast een babywinkel. In ieder geval veel kledingzaken met zwangerschapskleding heb ik gezien op internet. Dus das wel verleidelijk als we daar zijn.........

Ik heb een zwart met grijze kinderwagen, een driewieler.
We hebben het erover gehad om een nieuwe te kopen, met een leuk kleurtje. Maar dat weten we nog niet.
En onze babykamer is whitewash. ALs het een meisje wordt, weten we al helemaal wat de kleuren zullen worden...
HIhiih we hopen stiekem wel een beetje op een meisje eigenlijk. Ik heb ook zo'n voorgevoel.

ja dat zou wel mooi zijn dan he een jongen en een meisje!
ik wil de meubeltjes voor in de babykamer ook wit en dan de een muur limegroen een een muur lichtblauw als het een jongetje is en als het een meisje is iets met zacht oranje en roze ofzo... en dan ook accesoires in die kleuren!
zie het al helemaal voor me hoor!
nou ga nu ff weer liggen hoor!

Terug
Bovenaan