SYGE meiden!

Hahahaha ja ga jij maar liggen hoor.

Met Jerrel (mijn zoontje) hadden we wit met groen.
En nu als het een meisje is willen we wit met oranje. En dan hebben we bij de karwei echt een heel gaaf behang gezien met allemaal oranje en paarse en roze bloemen erop. Dat willen we dan op 1 muur en dan de rest wit en dan allemaal oranje accenten, zoals hemeltje enzo.

En als het een jongetje zou worden weten we het eigenlijk nog niet...... Hahahahha we zitten eigenlijk al helemaal ingesteld op een meisje.
Gek he? Gewoon vanwege dat voorgevoel.

Hallo meiden!!

Oh ik hoop het echt dat het bandenpijn is zeg! Voor de rest valt het wel mee, heb ik niet zoveel last, moe alleen. Ja, ik wil ook een babykamer met witte meubeltjes. Ik moet alleen kiezen voor een jongen en meisje omdat we niet willen weten wat het gaat worden. Maar paars met oranje vind ik ook errug mooi! En lime met blauw ook! Dat wordt nog moeilijk! Maar meestal als ik ergens iets leuk vind, dan wil ook dat en niks anders meer! haha het scheelt dat ik niet zo'n twijfelaar ben.

Liefs Yvonne

Oh das ook een leuk onderwerp ja........
Wie wil het geslacht weten en wie niet?
Wij wilden het met mijn zoontje ook weten hoor. We hebben het ook gewoon aan mensen verteld. Ja ons maakte het toen niet zoveel uit.
We hadden zoiets van: we zullen het uiteindelijk toch wel weten, wat maken die paar maanden dan uit?

Maar nu hebben we af en toe zoiets van: zullen we het als verassing houden tot de geboorte? Ook voor onszelf?
Maar weet je wat het is? Ik ben nogal praktisch ingesteld. Dus ik vind het gewoon makkelijk te weten wat het wordt, dan kan ik daar rekening mee houden.

En jullie?

Ja, dat is ook wel zo hoor, maar toch... willen we ons laten verassen. Ik zou tegenover andere mensen niet zeggen dat je het weet, omdat ze zo proberen je te laten verspreken. En als niet weten dat jullie het weten dan gissen ze ook niet zo.
Grappig onderwerl zeg!

ja is altijd leuk om over te kletsen. Maar ja wat dat betreft is nu bijna alles leuk om over te kletsen als het met baby's te maken heeft toch?

Ik ga deze keer echt enorme leuke zwangerschapskleding kopen joh! Dat heb ik vorige keer niet zo gedaan, maar deze keer wel hoor!!
Dus ik moet me echt inhouden in Utrecht dadelijk.

Haha ja ik ook!!,  maar ik koop het pas als ik zwanger ben. Wie weet lukt het nog heel lang niet met mij dan moet ik de hele tijd traantjes vergieten als ik die kleding zie hangen. Ja ik weet dat ik erg voorzichtig ben, maar daar ben ik gewoon een beetje bang voor. Dan heb ik allemaal mooie spulletjes en het lukt niet.

hoi hoi, ben ik weer even!
ik wil wel heel graag weten wat het wordt omdat ik ook een jongens of meisjes kamer wil maken! ga het dan verder niemand vertellen wat het wordt hoor!

Terug
Bovenaan