SYGE meiden!

Hey SUUS!!!!!

Hoe voel je je nou? Gaat al iets beter? Jullie zijn gewoon te nieuwsgierig en kunnen niet afwachten wat het   wordt! Haha geef maar toe hoor. Nee ik begrijp het wel, maar ik kan het dan ook vast niet voor me houden als ik het weten zou. En toch het is ook wel makkelijker voor de babykamer, maar dan kun je die ook weer niet zien laten aan andere mensen. En als je het niet weet weer wel, maar moet je de kamer neutraal houden. Het zijn allemaal afwegingen, die je maakt he?

Ja ik ben gewoon zo praktisch ingesteld. Het liefst zou ik het deze keer wel een verassing willen houden.
Maar ik vind het gewoon mákkelijker om het te weten.
Vooral omdat we nu natuurlijk ook al heel veel kleertjes hebben voor een jongetje.

Hey Suus, weer ff uit bed? Hoe voel je je?
Lekker warme melk drinken of veel thee en goed uitzieken hoor.

Ik hoef gelukkig nog maar een uurtje.
Heb hoofdpijn, slaapogen en nekpijn.
Helemaal niks meer dus hier!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 14:46:40'));

Hey SUUS!!!!!

Hoe voel je je nou? Gaat al iets beter? Jullie zijn gewoon te nieuwsgierig en kunnen niet afwachten wat het   wordt! Haha geef maar toe hoor. Nee ik begrijp het wel, maar ik kan het dan ook vast niet voor me houden als ik het weten zou. En toch het is ook wel makkelijker voor de babykamer, maar dan kun je die ook weer niet zien laten aan andere mensen. En als je het niet weet weer wel, maar moet je de kamer neutraal houden. Het zijn allemaal afwegingen, die je maakt he

mwah gaat nog niet echt super hoor, heb werk gebeld dat ik morgen niet kom.....
lijkt me nog niet verstandig, is ook mijn zwaarste dag nog!

ja ik ben ook te nieuwsgierig inderdaad, tja dat met die kinderkamer weet ik nog niet hoe we dat gaan oplossen... blauw en lime kunnen in principe voor allebei wel maar roze is natuurlijk echt voor een meisje... ik weet niet, maar mijn gevoel zegt steeds dat wij ooit een jongetje zullen krijgen raar he/! Dnek ook alleen maar over jongens dingen na, zoals namen en kleertjes enzo.... kweet niet wat dat is....
gerrie heeft dat met een meisje, zal dat vrouwelijke intuitie zijn ofzo?

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:24:05'));

Ja ik ben gewoon zo praktisch ingesteld. Het liefst zou ik het deze keer wel een verassing willen houden.
Maar ik vind het gewoon mákkelijker om het te weten.
Vooral omdat we nu natuurlijk ook al heel veel kleertjes hebben voor een jongetje.

Hey Suus, weer ff uit bed? Hoe voel je je?
Lekker warme melk drinken of veel thee en goed uitzieken hoor.

Ik hoef gelukkig nog maar een uurtje.
Heb hoofdpijn, slaapogen en nekpijn.
Helemaal niks meer dus hier!

lig niet op bed, dat is zo saai boven, hebben expres geen tv op slaapkamer... dus lig op de bank af en toe beetje tv kijken soms proberen te slapen maar lukt niet....

als jij maar niet ook ziek wordt he?!
halfuurtje al weer vrij? lekker korte dagen joh! heerlijk!

Ik zou niet graag willen weten wat het wordt maar Richard wel. Ik weet nog niet wat we gaan doen als het zover is, we zullen het er nog wel over hebben tegen die tijd. het is wel makkelijk als je het weet in verband met de kleding en de kamer maar ik vind het erg leuk als het een verrassing blijft. Ik moet nog anderhalf uur werken maar moet, als het goed is, over een half uur vergaderen..Hopelijk ben ik dan wel op tijd klaar. Wanneer is jullei NOD eigenlijk, die van mij pas 4 juli..moet dus nog even geduld hebben.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:33:45'));

Ik zou niet graag willen weten wat het wordt maar Richard wel. Ik weet nog niet wat we gaan doen als het zover is, we zullen het er nog wel over hebben tegen die tijd. het is wel makkelijk als je het weet in verband met de kleding en de kamer maar ik vind het erg leuk als het een verrassing blijft. Ik moet nog anderhalf uur werken maar moet, als het goed is, over een half uur vergaderen..Hopelijk ben ik dan wel op tijd klaar. Wanneer is jullei NOD eigenlijk, die van mij pas 4 juli..moet dus nog even geduld hebben.

oh lekker gepland een vergadering aant eind van de dag als iedereen zin heeft om naar huis te gaan haha!
mijn nod is 30 juni en zit dus nu ongeveer 2 dagen voor mn ei! moet dus flink geklust worden! is alleen beetje lastig omdat ik ziek ben, maar moet wel gewoon doorgaan, heb geen zin om een ronde over te slaan!

Hallo meiden!

Wat een druildag is het vandaag zeg! Ik vind het niks aan, zit ook midden in de belastingaangiften. Moet ik nog even de deur uit doen allemaal. Maar het ruimt wel lekker op zo! Het voelt net alsof ik ongi moet worden nu? Raar he, ik heb ook al net als jullie hoofdpijn!

Hey Suus, ik hoop dat je het maar net nog even op kunt brengen om te klussen!   Heb je je ei ook gevoelt of lukt dat niet omdat je je al van alles behalve goed voelt?

Ja, Gerrie het ook wel heel praktisch hoor dat je het zou weten. Ik heb net als Suus het gevoel dat het een jongen zou worden maar toch weet je het niet he?

Weet je Raymond is heel gemeen, die zegt steeds als het een meisje is dan druk ik haar terug! Haha hij meent dat echt helemaal niet hoor. Dan wil hij mij alleen even op de kast jagen, want dat lukt bij mij aardig snel over sommige onderwerpen. En nogmaals hij zou met een meisje net zo blij zijn als met een jongen hoor!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:40:31'));

Hallo meiden!

Wat een druildag is het vandaag zeg! Ik vind het niks aan, zit ook midden in de belastingaangiften. Moet ik nog even de deur uit doen allemaal. Maar het ruimt wel lekker op zo! Het voelt net alsof ik ongi moet worden nu? Raar he, ik heb ook al net als jullie hoofdpijn!

Hey Suus, ik hoop dat je het maar net nog even op kunt brengen om te klussen!   Heb je je ei ook gevoelt of lukt dat niet omdat je je al van alles behalve goed voelt?

Ja, Gerrie het ook wel heel praktisch hoor dat je het zou weten. Ik heb net als Suus het gevoel dat het een jongen zou worden maar toch weet je het niet he?

Weet je Raymond is heel gemeen, die zegt steeds als het een meisje is dan druk ik haar terug! Haha hij meent dat echt helemaal niet hoor. Dan wil hij mij alleen even op de kast jagen, want dat lukt bij mij aardig snel over sommige onderwerpen. En nogmaals hij zou met een meisje net zo blij zijn als met een jongen hoor!

nou ik vind het niet zo erg hoor dat het niet meer zo warm is!! is beter voor mij haha! maar daar kan je hoofdpijn ook wel van komen, van die weersschommelingen!
maar hoe kan het nou dat jij je voelt of je ongi moet worden? is toch nog lang niet? heb je niet toevallig nu je ei dan? ik heb m nog niet gevoeld, maar is als het goed is morgen of overmorgen ook pas... ga vanavond zeker proberen te klussen, maar of marco zin heeft in zo'n snotterig meisje die steeds ligt te hoesten en   niezen valt nog maar te bezien haha!
hey jij hebt dus ook zo'n gevoel voor een jongetje? raar he.... zou mij ook wel heel leuk lijken, leuke stoere haartjes en kleertjes! maar een meisje kun je weer lekker mee tutten, t maakt mij niets uit als t maar gezond is, cliche he?!
marco zegt altijd als het een jongetje is gaat ie niet op voetbal, hij haat voetbal! en een meisje niet op ballet haha! het moet zowiezo op judo zegt ie, heeft hij altijd gedaan! maar ik voel meer voor voetbal of ballet haha!

Terug
Bovenaan