quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:40:31&apos

);
Hallo meiden!
Wat een druildag is het vandaag zeg! Ik vind het niks aan, zit ook midden in de belastingaangiften. Moet ik nog even de deur uit doen allemaal. Maar het ruimt wel lekker op zo! Het voelt net alsof ik ongi moet worden nu? Raar he, ik heb ook al net als jullie hoofdpijn!
Hey Suus, ik hoop dat je het maar net nog even op kunt brengen om te klussen! Heb je je ei ook gevoelt of lukt dat niet omdat je je al van alles behalve goed voelt?
Ja, Gerrie het ook wel heel praktisch hoor dat je het zou weten. Ik heb net als Suus het gevoel dat het een jongen zou worden maar toch weet je het niet he?
Weet je Raymond is heel gemeen, die zegt steeds als het een meisje is dan druk ik haar terug! Haha hij meent dat echt helemaal niet hoor. Dan wil hij mij alleen even op de kast jagen, want dat lukt bij mij aardig snel over sommige onderwerpen. En nogmaals hij zou met een meisje net zo blij zijn als met een jongen hoor!
nou ik vind het niet zo erg hoor dat het niet meer zo warm is!! is beter voor mij haha! maar daar kan je hoofdpijn ook wel van komen, van die weersschommelingen!
maar hoe kan het nou dat jij je voelt of je ongi moet worden? is toch nog lang niet? heb je niet toevallig nu je ei dan? ik heb m nog niet gevoeld, maar is als het goed is morgen of overmorgen ook pas... ga vanavond zeker proberen te klussen, maar of marco zin heeft in zo'n snotterig meisje die steeds ligt te hoesten en niezen valt nog maar te bezien haha!
hey jij hebt dus ook zo'n gevoel voor een jongetje? raar he.... zou mij ook wel heel leuk lijken, leuke stoere haartjes en kleertjes! maar een meisje kun je weer lekker mee tutten, t maakt mij niets uit als t maar gezond is, cliche he?!
marco zegt altijd als het een jongetje is gaat ie niet op voetbal, hij haat voetbal! en een meisje niet op ballet haha! het moet zowiezo op judo zegt ie, heeft hij altijd gedaan! maar ik voel meer voor voetbal of ballet haha!