SYGE meiden!

Hallo Evelien,

Ja wij houden het ook op een verrassing als het zover is. Mijn NOD is 20 juni, volgende week woensdag dus. Erg spannend allemaal. Anders moeten we weer door naar ronde 9 !! Gaat snel hoor die rondes. Voor je het weet ben je al weer een eind op weg.
Jakkes, daar had ik ook geen zin in een vergadering op het eind van de dag. Liever 's morgens vroeg hoor.

Wij hebben nu wel tv op de slaapkamer. Héérlijk!
Soms kijken we daar. Gaan we lekker vroeg naar bed en gaan we filmpje kijken op bed. Gezellig knuffelen.
Hey, nu ik eraan denk.........misschien kunnen we dat vanavond ook wel doen.......

Ja ik moet vandaag tot half vijf. Ik word denk ik niet ziek hoor. Ik heb snel hoofdpijn. Vooral als ik zo lang achter de computer moet zitten.
MIjn mannetje komt me om half vijf lekker ophalen en daarna gaan we mijn zoontje ophalen.
En dan lekker naar huis.
Suus, vanavond ook Gilmore Girls kijken??

Evelien, mijn NOD is 19 juni en die van Yvonne is 20 juni. We hebben afgesproken dat we allebei op de 21ste gaan testen. 's Ochtends vroeg met ochtendurine. Dus op de 21ste weten jullie van ons of we zwanger zijn of niet.

Ja, ik heb ook echt geen voorkeur voor een jongetje of meisje. Ja, een jongetje met mooie stoere kleertjes en een meisje kun je mooi mee tutten. Dat is ook het belangrijkste dat het gezond is. Komen er bij jullie in de familie ervelijke ziekten voor?
Bij Raymond wel, een oomzeggertje van hem is autistisch.
Nee, ik heb mijn ei vorige week gevoeld en mijn ongi is pas volgende week. Die komt ook niet nu al, want ik ben nooit te vroeg. Hey en Marco moet je nemen zoals je bent in voor-en tegenspoed, dus snotterig en verkouden of niet!! Hahaha, moet je tegen hem zeggen joh.

Oh Gerrie als ik dat zo lees wordt ik al zenuwachtig hoor! Haha, ja ik kan er wat van.

Deze was voor Suus, beetje onduidelijk he?

Ja, ik heb ook echt geen voorkeur voor een jongetje of meisje. Ja, een jongetje met mooie stoere kleertjes en een meisje kun je mooi mee tutten. Dat is ook het belangrijkste dat het gezond is. Komen er bij jullie in de familie ervelijke ziekten voor?
Bij Raymond wel, een oomzeggertje van hem is autistisch.
Nee, ik heb mijn ei vorige week gevoeld en mijn ongi is pas volgende week. Die komt ook niet nu al, want ik ben nooit te vroeg. Hey en Marco moet je nemen zoals je bent in voor-en tegenspoed, dus snotterig en verkouden of niet!! Hahaha, moet je tegen hem zeggen joh.

Hey meiden er is aardig gebabbelt hahaha

Ik ben heel de dag druk geweest bog een half uurtje dan mag ik weer naar huis
dan ga ik naar de nagelstyliste toe :)

vandaag zoveel krampjes en maagzuur heel raar maar nog geen last van gevoelige borste.... ik heb zaterdag of zondag me NOD! ik ga volgende week ma of di testen....
maar ik denk dat het gewoon weer RD worden hoor...... duimen duimen en nog eens duimen.......

Oh wat spannend zeg!! Ja, je kunt eigenlijk ook niks op kwaaltjes doen. Het kan bij je ongi horen, maar je kunt ook zwanger zijn. Ik zal voor je duimen dat het raak is.
Ja wat een kletskousen hier he? Voor je het weet hebben we weer een blad vol.

Ja Yvonne, het komt steeds dichterbij he?
Hey volgens mij ben jij wel een grapjas he? De ene guitige opmerking na de andere komt voorbij hier van jou en dan zet je er elke keer snel bij dat het een grapje is. Hahahahaha.
Dat komt wel helemaal goed op die date. Ik ben ook nogal van de humor namelijk.
Hahahahahaha ik heb al heel veel zin in vrijdag de 29ste!

En ik ben echt benieuwd naar de 21ste! Ik ga je sms'en hoor 's ochtends ipv te wachten tot ik op het forum kan!!
Hahahahhaa krijg je dadelijk om 7 uur een sms van mij!
Nee geintje. Maar ik ga je wel sms'en.
Das leuker, dan weten we het al voordat we het forum op gaan. En het is toch veel te spannend om te wachten toch??
Ik ben zo benieuwd.

Ik hoop natuurlijk dat we allebei zwanger zijn deze keer en anders hoop ik dat we het allebei niet zijn. Ja klinkt een beetje raar, maar het zou zo lullig zijn voor de een als de ander nu zwanger is denk je niet?
Niet dat we het elkaar niet gunnen, maar gewoon. Snap je wat ik bedoel?
Maar we blijven positief en we gaan er gewoon van uit dat het raak is!!!

En dat je ongi klachten hebt dat kan dus de bandenpijn zijn hoor. Dat kan heel goed.
Hoelang was jou cyclus ook alweer?

Suus, grappig dat jij die dingen voor een jongetje hebt idd. Wij hebben dat allebei voor een meisje.
Afgelopen zondag waren we op het strand en toen kreeg ik opeens zo'n gevoel van spijt dat we niet eerder voor een broertje of zusje zijn gegaan voor mijn zoontje.
Dus misschien willen we zelfs wel een derde, maar dan er wat korter op. Nu zit er gewoon té veel leeftijd tussen vind ik persoonlijk.
Maar eerst maar eens de tweede maken!!

Terug
Bovenaan