quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 16:12:10&apos😉);
Hallo, mijn cyclus is 27 dagen. Ik hoop het zo dat we allebei zwanger zijn. Ja ik begrijp het heel goed, dat het lullig is voor de een als de ander wel zwanger zou zijn. Maar ja dan zit er niks anders op dan allebei zwanger zijn ! Weet je, ik kreeg net weer linksonder van die scheurende steekjes en dat voor het eerst vandaag. Ik hoop dat het dat ook is zeg!
Je mag volgende week best wel al om 7.00 uur sms'en hoor. Ik slaap dan nog maar het geluid staat uit dus lees ik het wel direct als ik wakker ben. En als mijn ongi er nog niet is, ga ik ook testen en laat ik je het ook meteen weten. Als ik al niet uit mezelf toch wakker wordt hoor heel vroeg omdat ik dan niet kan wachten!
Ja, ik ben van het humor en ook vaak vrolijk. Ja, dat komt helemaal goed op de date. Ik zal eerst Suus even ontdooien en van haar verlegenheidsvelletje ontdoen, want ze is verlegen zegt ze zelf. Terwijl dat echt niet hoeft hoor, ik praat wel snel met iedereen weg, dus. En ik ben ook echt niet eng zoals jullie denken?!?! Een paar jaar geleden zou ik er wat meer moeite mee gehad hebben, maar naar de jaren..... gaat dat wel over. Weet je wat ik een keer gedaan heb, ik ben een keer gaan testen hoe mensen op je reageren wanneer je heel vrolijk bent en wanneer je heel chagerijnig bent. Dus toen ik heel vrolijk was zeiden de mensen zelfs spontaan goeiedag of ze lachten vriendelijk terug. En toen ik chagerijnig deed, deden de mensen ook zo terug. Haha, lollig allemaal he? Raymond lag helemaal dubbel en noemde mij 'maf'.
Liefs Yvonne