SYGE meiden!

idd ja ik had het mega druk dus had echt wat bij te lezen hahaha...

jha ik hoop het zie het vanzelf wel ik denk niet dat ik nu al kan testen...
en bloed testen kan je alleen bij de dok doen tog!!!???
haha anders doe ik dat wel vrijdag ;-)
kan nu al niet meer wachten:D

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 15:55:57'));

Hey en Marco moet je nemen zoals je bent in voor-en tegenspoed, dus snotterig en verkouden of niet!! Hahaha, moet je tegen hem zeggen joh.

haha had pas na 3x lezen de onderliggende toon door, dat ie me moet nemen! hahaha!
stom he, ben beetje sloom hoor!

oooh wat spannend dat jij en gerrie   op dezelfde dag gaan testen! evelien, misschien kunnen wij ook op dezelfde dag testen! ik heb rond 30 juni mn NOD, jij 4 daagjes later he?! misschien kan ik wel zolang wachten haha!

owjeetje gerrie, zelfs een derde! daar moet ik niet aan denken joh! word al gek als mn 2 nichtjes hier samen zijn, zo druk... maar ja die zijn natuurlijk ook niet van mezelf dan is het wel anders denk ik...
ik zeg nog steeds 1, maar wel met twijfel.... zien het vanzelf of het weer gaat kriebelen als we er 1 hebben, eerst maar eens kijken of dat lukt!
had zondag een gesprek met de 2 zussen van Marco, de jongste heeft 3 kinderen en de oudste heeft er 1, de jongste zus vroeg toen aan haar waarom ze er maar 1 hebben, nou het heeft al 5 jaar geduurd voordat de 1e kwam en daarna is ze dus nooit meer aan de pil geweest en heeft ze ook niets meer gebruikt, het wilde dus niet meer lukken helaas, dus zo kan het ook....
terwijl de jongste elke keer zo zwanger was! hoop maar dat marco net zo vruchtbaar is als haar! hij lijkt in ieder geval meer op haar dan op zn andere zus, dus hopen dat ie dit ook vn haar heeft!

nou meiden, dit was mijn bijdrage voor vandaag, zet de pc nu echt uit, is nu niet meer vol te houden pfff mn kop barst uit elkaar! ga nu weer op de bank met paracetamolletje en dan hopen dat het vanavond weer een beetje beter gaat zodat er geklust kan worden! haha

lieve meiden tot snel!!

Hoi meiden,

Daar ben ik weer, vergadering ging gelukkig niet door..

Suus, het lijkt me hartstikke leuk om op dezelfde dag te gaan testen maar dan moet je wel even geduld hebben...Lukt dat wel??

Gaan jullie vanavond nog wat doen? Ik ga denk ik lekker een filmpje kijken en voor de rest lekker op de bank liggen, heb echt even zin in een avondje rust. Nou een fijne avond alvast allemaal en tot morgen of misschien vanavond!

Liefs evelien

p.s. mag met een half uurtje naar huis, joehoeee!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 16:12:10'));

Hallo, mijn cyclus is 27 dagen. Ik hoop het zo dat we allebei zwanger zijn. Ja ik begrijp het heel goed, dat het lullig is voor de een als de ander wel zwanger zou zijn. Maar ja dan zit er niks anders op dan allebei zwanger zijn ! Weet je, ik kreeg net weer linksonder van die scheurende steekjes en dat voor het eerst vandaag. Ik hoop dat het dat ook is zeg!

Je mag volgende week best wel al om 7.00 uur sms'en hoor. Ik slaap dan nog maar het geluid staat uit dus lees ik het wel direct als ik wakker ben. En als  mijn ongi er nog niet is, ga ik ook testen en laat ik je het ook meteen weten.  Als ik al niet uit mezelf toch wakker wordt hoor heel vroeg omdat ik dan niet kan wachten!

Ja, ik ben van het humor en ook vaak vrolijk. Ja, dat  komt helemaal goed op de date. Ik zal eerst Suus even ontdooien en van haar verlegenheidsvelletje ontdoen, want ze is verlegen zegt ze zelf. Terwijl dat echt niet hoeft hoor, ik praat wel snel met iedereen weg, dus.    En ik ben ook echt niet eng zoals jullie denken?!?! Een paar jaar geleden zou ik er wat meer moeite mee gehad hebben, maar naar de jaren..... gaat dat wel over. Weet je wat ik een keer gedaan heb, ik ben een keer gaan testen hoe mensen op je reageren  wanneer je heel vrolijk bent en  wanneer je heel chagerijnig bent. Dus toen ik heel vrolijk was zeiden de mensen zelfs spontaan goeiedag of ze lachten vriendelijk terug. En toen ik chagerijnig deed, deden  de mensen ook zo terug. Haha, lollig allemaal he? Raymond lag helemaal dubbel en noemde mij 'maf'.

Liefs Yvonne

hey evelien, wat fijn dat het toch niet doorging of niet!?

ik wil wel proberen om te wachten met testen, voor hetzelfde geld is mijn cyclus deze maand wel langer dan 28 dagen! dan ga ik tegelijk met jou testen oke (als het nodig is natuurlijk.... voor het zelfde geld ben ik dan al ongi!)

en natuurlijk vanavond gilmore girls kijken! wie zij dat nou gerrie of evelien??

nou ben nu echt weg doeidoei!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 16:24:58'));

Haha het geeft niet hoor, moet je het hem vanavond maar zeggen. Kan hij er niet meer onder uit!
Ja, spannend he, op dezelfde dag testen. Mischien kun je het nog even afwachten 4 dagen zodat je met Evelien kunt testen. Ik zou het knap vinden als het je lukt om vier dagen te wachten met testen hoor! Ik ben niet zo geduldig van aard! Haha, maar ja daar zullen er wel meer meiden last van hebben.
Doe kalm aan hoor met je hoofdpijn!

Terug
Bovenaan