SYGE meiden!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 16:31:49'));

Hey wat een een geluk zeg geen vergadering, ja het zou leuk zijn als jullie ook samen zouden testen!

Ik ga vanavond denk ik hetzelfde doen als jij, op de bank en een film kijken of zo. Inderdaad even lekker rusten, zo lekker luie avondje.

Ik ben ook over een half uurtje weg!!!

Heeey dames,

Hoe gaat het met iedereen hier??
Hier gaat het allemaal goed hoor!

Heb nog steeds zo onwijs veel pijn in mijn tepels, poehhh das echt irritant maar ja, je moet er tenslotte iets voor over hebben he?!

Ik zie dat jullie weer aardig gekwebbelt hebben de afgelopen paar dagen, heb even geen tijd om alles door te lezen, dat komt nog wel haha!
Ik las toevallig wel, dat jullie met z'n 4en gaan afspreken(als ik me niet vergis hoor) maar wat leuk joh!!!

Nog iets bijzonders gedaan vant weekend?
Ik niet zo heel veel, zaterdagochtend moest ik werken, en zondag ff lekker gerelaxed, ff naar mijn schoonmoeder geweest en daar een chineesje gehaalt, altijd lekker, en verder kwam mijn zwager ook nog bij mijn schoonmoeder langs, ontzettend gezellig maar niet heus!
Kreeg naar mijn kop geslingerd dat ik TE onvolwassen was om aan een kind te beginnen en dat ik het kind waarschijnlijk niet op kon voeden, slaat echt nergens op, maar je gaat je er wel onzeker door voelen!

Nou meiden ik ga even lekker douchen en dan begint mijn favo programma weer: GTST.
Misschien tot later op de avond!

Liefs, Maaike

hey maaike, wat een ontzettend lullige opmerking zeg van je zwager.... heeft het misschien niet iets met jaloezie ofzo te maken? zou me er helemaal niets van aantrekken hoor, het is jullie beslissing toch!

ik ben nog steeds ziek.... blegh echt niet leuk hoor!
ga zo weer lekker op de bank liggen, doe ik al de hele dag maar oke.... kan helemaal niets, zo grieperig en duizelig elke keer, komt waarschijnlijk omdat ik niets eet.... en dan zit ik ook nog in mn eitijd!!

ja klopt yvonne, evelien en gerrie en ik hebben 29 juni een date leuk he! erg spannend hoor, maar komt vast helemaal goed!

nou ik ga weer, doeidoei

Goedemorgen meiden,

Gister een heerlijk avondje rust gehad. Lekker film gekeken en gerelaxed. Vandaag weer werken tot 17.00 uur en vanavond op kraamvisite bij vrienden van ons.Ik moet uit mijn werk eerst nog maar even een kadootje kopen. Hebben jullie nog een leuk idee? Nou ik hoor het wel.

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 08:48:46'));

Goedemorgen meiden,

Gister een heerlijk avondje rust gehad. Lekker film gekeken en gerelaxed. Vandaag weer werken tot 17.00 uur en vanavond op kraamvisite bij vrienden van ons.Ik moet uit mijn werk eerst nog maar even een kadootje kopen. Hebben jullie nog een leuk idee? Nou ik hoor het wel.

Liefs Evelien
  Goedemorgen!

Ben nog steeds ziek thuis, dus kan af en toe even weer meekletsen vandaag... voel me nog steeds niet super...
Leuk op kraamvisite!! Ik vind het altijd leuk om kleertjes te geven... speeltjes vind ik altijd heel lastig....
Welke film hebben jullie gekeken?

Hey meiden!

Ik ben er weer.
Ik ga zo bijlezen en terugtypen, maar eerst even koffie drinken op mijn werk hiero.

Tot zo!
Knuf Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 10:07:13'));

Ha die Gerrie, leuk dat je er ook bent! Lees maar even rustig bij en neem even lekker koffiepauze, spreek je vast straks wel!

Hoi Suus,

Vervelend zeg dat je nog niet beter bent, beterschap! Ik   heb eigenlijk geen idee hoe die film van gister heette, het was ook niet veel bijzonders, helaas...Ja kleertjes is inderdaad wel leuk, ik ga vanmiddag gewoon wel even kijken.

Nou fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan