SYGE meiden!

Ik had trouwens met de aanrijdign geen last van dat papier gedoe want ik was lopend..gelukkig..Heb je lekker gewerkt? Ik moet nog anderhalf uur en dan ga ik weer lekker naar huis. Hopelijk is het droog want ik ben op de scooter.

PPPFFFFF gelukkig maar!! Ik dacht nu ben ik er eindelijk en nu is iedereen weer weg!
Ben je aan het werk vandaag? Ik wel moet tot 17.00 uur en dan naar een verjaardag van mijn neefje. Hij wordt 18 en ik weet echt niet wat ik hem moet geven! Als je nog ideetjes hebt?

Altijd lastig kadootjes...euhhhhh...even denken. Misschien bierpakketje?? Bij ons zitten een hoop bierliefhebbers in de familie dus koop ik dat vaak of wijn of een pakketje met douchefris en deo enzo.

Ik ga vanavond lekker sporten. Morgen heb ik ook een verjaardag van mij schoonzus. Ik heb gelukkig al een kadootje, douchefris, scrubzout en badolie. Maar eerst moet ik nog werken morgen ook tot 17.00 uur.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 15:25:57'));

Ik had trouwens met de aanrijdign geen last van dat papier gedoe want ik was lopend..gelukkig..Heb je lekker gewerkt? Ik moet nog anderhalf uur en dan ga ik weer lekker naar huis. Hopelijk is het droog want ik ben op de scooter.

Ow dat scheelt, ik las dat stukje van Suus en ik heb jouw stukje gemist van de aanrijding denk ik? Heb je er geen last van verder?
Het is bij ons best wel mooi weer, het ziet er niet naar uit dat het gaat regenen, maar ja je weet het nooit!

Shit laat hij nou net geen bier drinken! Mischien wel breezer of zoiets? Nou ik zal even erover nadenken mischien is dat wel wat!

Hier is het nu ook droog maar het heeft net wel flink geregend, laten we hopen dat het straks droog is..Nee ik heb me niet echt ezeerd met de aanrijding. Alleen een heel klein schrammetje op mijn arm maar daar voel ik niks van.

Terug
Bovenaan