SYGE meiden!

Oh gelukkig maar dan! Is wel altijd schrikken he?
Ik hoop ook voor je dat het droog blijft! Ik ga nu even weer verder met mijn werk. Ik ben blij dat jij er nog was! Heb ik nog even gekwebbeld! haha

doei doei

hoi hoi! was even gaan liggen, het was hier zo rustig vandaag....
en nu was je al bijna weer weggeweest! pfff op het nippertje dan he?!

hey yvonne, heb ik het nou goed onthouden, dat je na dat je eisprong is geweest nog 12 uur daarna bevrucht kunt worden? want dan heb ik vandaag nog een kansje toch... niet dat ik er zin in heb, die hoofdpijn wil maar niet weg... en ben nog steeds zo duizelig joh! als je niet beter zou weten zou je zeggen dat ik zwanger ben haha! maar ja dat kan het niet zijn he!

hoe is t met jou, las dat je je ook niet zo super voelt? beetje ziekjes?

Haha, ja ik heb onder in beeld geklikt! Toch nog even kijken af en toe? Hoe gaat ie?

ik ben er ook nog..Het is inderdaad wel rustig vandaag..Misschien dat het vanavond of morgen wel weer drukker is.

hey evie, hoe is het nu met jou? nog enig spoor van je eisprong kunne voelen? misschien komt die van jou ook nog, jouw NOD was later dan die van mij, dus dan moet jou ei toch ook later zijn????
ik heb t gevoel dat die van mij nog moet komen....
en wat zie ik nou?!???!?!?!?! mij mannetje komt er al aan! hij is een uur te vroeg... oooh wat ben ik daar blij om, word helemaal gek hier de hele dag alleen!

Terug
Bovenaan