SYGE meiden!

Ja een beetje misselijk en zit niet zo lekker in mijn vel. Beetje prikkelbaar, maar ik heb het ook best wel druk. Misschien komt het daar ook wel van. Ook al twee weken hoofdpijn s'avonds. Hangt misschien toch wel in de lucht hoor! Haha of op dit forum!?

Ja, je eisprong kan best nog wel vandaag zijn hoor. Heb je je temperatuur ook opgemeten? Hij daalt voor je eisprong en dan blijft ie hoog tot aan je NOD. Is wel lastig om te bepalen. Bij mij begon het gevoel op vrijdag en zondag was mijn ei als ik het goed heb. Op zondag was het pijnlijker in mijn buik en daarna bleef het wel iets zeurderig, maar het ergste gevoel was weg. Heb je ook nu slijm?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 15:53:50'));

Ja een beetje misselijk en zit niet zo lekker in mijn vel. Beetje prikkelbaar, maar ik heb het ook best wel druk. Misschien komt het daar ook wel van. Ook al twee weken hoofdpijn s'avonds. Hangt misschien toch wel in de lucht hoor! Haha of op dit forum!?

Ja, je eisprong kan best nog wel vandaag zijn hoor. Heb je je temperatuur ook opgemeten? Hij daalt voor je eisprong en dan blijft ie hoog tot aan je NOD. Is wel lastig om te bepalen. Bij mij begon het gevoel op vrijdag en zondag was mijn ei als ik het goed heb. Op zondag was het pijnlijker in mijn buik en daarna bleef het wel iets zeurderig, maar het ergste gevoel was weg. Heb je ook nu slijm?

die hoofdpijn kan ook van het weer komen hoor....
heb geen temperatuur gemeten, waar doe je dat eigenlijk mee? wil ik nu nog niet, maar voor straks misschien wel....
en dat slijm, daar heb ik eigenlijk nog nooit zo op gelet en ik herken die verhalen ook net van dik draderig slijm, dat heb ik nog nooit gezien bij mij... heeft iedereen dat eignelijk???

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 15:55:01'));

Nou Suus, hup klussen maar! Succes! haha!

tja was even vergeten waarom hij zo vroeg is.... het is vandaag donderdag dus hij moet zo naar school! nooit meer aan gedacht.....

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 15:55:12'));

Hey Suus bespring hem niet direct hoor!!! Haha!!

nee moet er niet aan denken joh, ben nu even weer beetje misselijk.... heb 2 bospenen gegeten moet je nagaan! dat is ookalles wat ik gehad heb...

ik wil zin hebben om te klussen help!!!!!!!!!

Ojee problemen, haha! Moet hij gelijk naar school?

Ik ken dat dikke draderige slijm ook niet hoor maar toen ik vanmorgen wakker werd was het wel een beetje nat tussen mijn benen(sorry!) Heb ik ook nog nooit gehad. Het was eigenlijk net hetzelfde wat je weleens heb nadat je de avond ervoor geklust hebt, vreemd he?

Terug
Bovenaan