SYGE meiden!

Ja ik weet niet of iedereen dat slijm heeft, misschien let je er wel niet zo heel erg op?

Ja, zin om te klussen? Zet een stimulerend filmpje op of zo? Haha ik weet het niet zo goed. Met hoofdpijn is het lastig om zin te krijgen he?

Ja, dat is het wel evelien hoor. Ik vind het zelf ook wel lastig heb het draderige ook niet, maar met klussen gaat het wel soepeler zeg maar rond je ei.

Een leuk filmpje, haha. Meestal wordt ik daar niet echt geil van maar krijg ik alleen maar een lachbui..

Hoihoi,

Anders doe je als cadeautje iets van een mixje met allerlei drankjes.
Bij gall&gall kan je van die leuke pakketjes laten samenstellen met speciale biertjes maar ook likeurtjes enz!

Wat betreft het zwanger worden;
Ik heb sinds een aantal dagen ook telkens hoofdpijn, vanochtend ook misselijk wakker geworden, ontzettend moe, prikkelbaar en niet echt lekker in mijn vel zitten.
Zou dit met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben?
Ik heb pas volgende week vrijdag mijn NOD, dus nual testen heeft geen zin zeker?

Liefs, Maaike

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 16:00:29'));

Ojee problemen, haha! Moet hij gelijk naar school?

Ik ken dat dikke draderige slijm ook niet hoor maar toen ik vanmorgen wakker werd was het wel een beetje nat tussen mijn benen(sorry!) Heb ik ook nog nooit gehad. Het was eigenlijk net hetzelfde wat je weleens heb nadat je de avond ervoor geklust hebt, vreemd he?

nee hij moet nog even douchen dan gaat ie altijd eten bij zn moeder, omdat ik normaal dan nog niet thuis ben... dus geen tijd om te klussen hoor!
ga nu even bij m zitten kletsen ok! zie m vanavond ook al niet.....
tot zo meiden!

haha yvonne, stimulerend filmpje! heb zo'n koppijn, dat moet eerst weg, wie weet vanavond als ie er weer is!

Mijn temperatuur heb ik deze ronde voor het eerst gedaan op die vrijdag voor mijn eisprong. Deze was 36,7 en zondag weer toen was ie 37,1 en tot gister was hij 37,1 op twee keer na 37,4 (gisteravond ook) en ik hoop dat ie dat blijft volgende week

Hoi Maaike,

Testen heeft inderdaad nog geen zin nu. Maar wel spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is.

Hallo Maaike,

Ja, dat lijkt me ook wel wat als cadeau.

Ja, jij ook al in zo'n bui! Ik heb volgende week woensdag mijn NOD, maar ik hoop dan toch niet dat het gewoon een griepje is of zo!

Laten we maar flink duimen dat het gewoon raak is met ons   allemaal!!

Terug
Bovenaan