SYGE meiden!

Das wel een leuk idee om met elkaar te gaan eten ja.
Dit is echt een leuk clubje zo! Als het klikt moeten we dat erin houden man! Alleen maar gaaf, vooral als onze kindjes dadelijk geboren worden enzo. En als we zwanger zijn natuurlijk.

Nou roep maar voor een vrijdag!!

trouwens, het duurt 24 uur voordat jullie in het zoeksysteem staan van hyves, jullie kunnen wel anderen zoeken maar jullie kunnen nog niet gezocht worden, dat duurt 24 uur!

Ik kan elke vrijdag in juli en in augustus kan ik 24 en de 31ste. ik hoor het wel of jullie ook een van deze dagen kunnen.

wacht ff schiet me net te binnen dat ik eind juni geruild heb met een collega dat ik zaterdag voor haar zou werken en zij vrijdag voor mij, dus dan ben ik vrij! volgens mij is dat 29 juni..... komt dat voor jullie ook uit? zou wel handig zijn voor mij...

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 14:14:17'));

Ik kan elke vrijdag in juli en in augustus kan ik 24 en de 31ste. ik hoor het wel of jullie ook een van deze dagen kunnen.

24 en 31 augustus kan ik niet, ben ik op vakantie!
in juli zou ik dan vrij moeten vragen, maar geloof dat de roosters al klaar zijn, maar kan wel wat proberen!

is over 3 en halve week, maar daarna beginnen wel al snel de vakanties denk ik... of gaan jullie niet weg?
wij zijn weg van 20 augustus tot 5 september.... heb dan nog vakantie tot 9 september....

Vrijdag 29 juni kan ik wel hoor.
Mijn mannetje heeft dan vakantie, dus dan hoef ik ook geen oppas te regelen.

Gaan we gezellig "met de meiden op stap".
Lijkt me wel super leuk!

Dus kijk maar even of jullie vrijdag de 29ste kunnen!

Lieve meiden, ik ga zo wel even wat doen aan mijn werk hoor!!
Dan zal ik vanavond of morgen wel weer reageren.

Knuf!!

Terug
Bovenaan