SYGE meiden!

Ik moet tot half vijf.
Ik heb nu al werkelijk echt geen zin meer. En het is hier nog eens flink betrokken ook.
Helemaal geen lekker weer. Zit ik hier in mijn zomerrok met open schoenen! Niet echt lekker!!

Okee Evelien, ik zal proberen het nu echt niet meer te vergeten.

Ik heb mezelf opgevraagd en die doet ie niet op hyves.
Vandaar dat ik dat vroeg, want ikheb heel veel mensen opgezocht, maar geeft bij heel veel dat ie ze niet kan vinden namelijk.
Nou ja, wie weet hebben ze ook echt niks dan.

Yvonne, ja dat is wat he??

Wat vind je van het plan om een date te plannen met deze vier kletswijven??

Hallo!!!

Ja lijkt me gezellig hoor!! Ik heb nog geen gezichten gezien, dus suprise!!!!
Hey ik weet niet waar ik op moet zoeken om jullie te vinden?

AQls we in het echt net zoveel praten als hier dan zou het wel een gezellige boel worden! Het lijkt mij hartstikke leuk om eens af te spreken. Hier is het trouwens ook wat betrokken, erg bewolkt en ik heb ook mijn open schoenen aan..

Je moet dan naar www.hyves.nl en dan onze voor én achternaam in toetsen, dan krijg je ons vanzelf.
Mijn naam kun je nog vinden op mijn profiel. Als je die gelezen hebt laat het dan ff weten, dan haal ik het weer weg.

En we moeten dan een keertje door de week afspreken ja.
Op een vrijdag kan ik wel, dan ben ik vrij!

Op een vrijdag is prima dan neem ik gewoon vrij. Misschien kunnen we met elkaar gaan eten ofzo..

als ik mijn naam invul op Hyves krijg ik ook niks te zien..vreemd.

begrijp ik goed dat het een vrijdag gaat worden? want dan moet ik wel even ruim van te voren vrij nemen namelijk.... vrijdag is bij ons de drukste dag van de week... maar de examens zijn net achter de rug, dus als ik het op tijd aangeef moet het lukken denk ik....
dan is het denk ik het makkelijkst om Utrecht aan te houden of niet? Wel een plaats met een station want ik moet dan met de trein.... Durf niet met de auto helemaal daar naar toe, ben niet zo'n held op de weg en weet bij goed niet de weg!

Yvonne ik zal even mijn naam in mijn profiel hier zetten, kun je mij ook opzoeken! laat je even weten als je m hebt gezien, haal ik m weer weg, zet t bij beroep/studie!

Op een vrijdag in Utrecht is goed. We moeten maar even een aantal data doorgevenwanneer we kunnen dan spreken we wat af, gezellig hoor!

Terug
Bovenaan