SYGE meiden!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:44:53'));

Hey Suus,

Woon jij vlakbij Emmen? Zo ja, ken jij Aniek Boers?

ik woon 20 minuten rijden van Emmen ongeveer, Aniek Boers ken ik niet denk ik... woont zij in Emmen dan? Of in een ander plaatsje?

De vriend van een vriendin van mij werkt ook via een ander bedrijf bij de Norit, hij draait ook storingsdiensten daar. Hij is pijpfitter ofzoiets geloof ik. Misschien kennen ze elkaar wel

zij woont in Emmen ja. Moet ook wel heel toevallig zijn als je haar kent.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:46:22'));

De vriend van een vriendin van mij werkt ook via een ander bedrijf bij de Norit, hij draait ook storingsdiensten daar. Hij is pijpfitter ofzoiets geloof ik. Misschien kennen ze elkaar wel

Marco is er pas gister begonnen.... maar mss dat ze elkaar toevallig al hebben ontmoet! Via welk bedrijf werkt hij er dan?

Yvonne, heb je ook nog gezlezen dat we misschien een keer wilde gaan afspreken?

Via sappey of zappey zoiets.

Nee ik kan haar niet.

Nee ik heb niet gelezen dat we een keer gaan afspreken, maar lijkt me errug gezellig!
Een keer door de week of zo ? Ik heb haast geen weekend omdat we vaak op zaterdag ook werken moeten en door de week kan ik vaak wel iets regelen?

Terug
Bovenaan