@ T.E.S.S.A.

Hoi meiden ik heb besloten gewoon een week te wachten. Ongesteldheid afwachten en als deze niet komt gewoon nog een keer testen. Tenzij ik behoorlijk last ga krijgen van zs-verschijnselen. Maar dat heb ik nu nog niet echt. Wel last van me buik enz....maar nog niet dat ik zeg van Ja- dat zijn echt tekenen van.... dus ik wacht lekker af haha...wel lekker hoor geen ongi, zal me vriend ook blij mee zijn haha!

Hoi meiden,

Ahhh balen zeg!!! Maar inderdaad raar dat je niet ongesteld bent geworden...hopelijk was het te vroeg om te testen en wie weet...heb je volgende week een positieve test! Wat zal die teleurstelling naar zijn, denk ik...

Ja! Danischa...zwemmen schijnt goed te zijn en je kan het volgens mij tot aan de bevalling doen. (ik moet eerst nog zwanger raken natuurlijk haha).
Wanneer zou je je eisprong hebben? Ik als het goed is 8 maart! Dus morgen! Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de cyclus.

Haha inderdaad...hopen dat het te vroeg was....Overigens nog steeds last van me buik en nog niet ongesteld! :)

Nou zolang je niet ongesteld wordt gaat het goed...wat voel je in je buik??

Soms steken links maar meestal rechts. Soms ongi gevoel, dan weer gewoon zeurende pijn onder in mijn buik. en dan weer helemaal niets...

Wat is die onzekerheid erg denk ik! Ook al is het de 1ste ronde...
Inmiddels nog steeds geen verandering? Heb je 1 test gedaan of 2?

Wat is die onzekerheid erg denk ik! Ook al is het de 1ste ronde...
Inmiddels nog steeds geen verandering? Heb je 1 test gedaan of 2?

Inderdaad nog geen verandering....af en toe heb ik een kramp en dan denk ik ja ik word ongesteld. Ik heb ook gewoon het gevoel dat ik me ongesteldheid aan het afwachten ben... Ik heb 1 test gedaan, zondag 1 dag na NOD. Voordat ik weer ga testen moet het wel weekend zijn ofzo.... of ik moet ongesteld zijn geworden in de tussentijd. haha...dit is echt irritant!

Terug
Bovenaan