te lage HCG waarde? negatieve testen en toch zwanger?

Even met je huisarts overleggen. Die kan bloed laten prikken of je zwanger bent. En die kan je het beste adviseren of je wel of niet moet starten met een nieuwe strip. Maar zolang je geen uitsluitsel hebt, zou ik nog niet beginnen.
 
Ik heb de huisarts gebeld. Die zegt dat pilgebruikers het wel eens hebben dat de menstruatie een keer wegblijft. Nou ik heb dat in 11 jaar pilgebruik nog nooit gehad. En omdat mijn testen negatief waren leek hem de kans op zwangerschap heel klein dus moet maar gewoon weer met de pil beginnen. Had niet echt het gevoel dat ik serieus werd genomen maar goed. Ben in overleg met mijn man dan maar weer aan een nieuwe strip begonnen..
 
Hoi, ik heb een vraag.

ik heb 4 februari onveilige seks gehad, mijn vriend is niet in me klaargekomen maar misschien wel wat voorvocht. Ik ben toen 16 februai ongesteld geworden tot 22 februari. En ik zou dus vandaag weer ongesteld moeten zijn maar ik ben het nog niet en ik heb laatste tijd steken in mijn onder buik en heb 2 testen gedaan 1 op 15 februari die was negatief, en 1 op 16 maart die was ook negatief maar toch denk ik dat ik misschien zwanger ben kan dit of kan dat helemaal niet? Ik hoor graag van jullie ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik raak best wel gestresst
 
Dames, wat fijn om jullie verhalen te lezen... Momenteel ben ik al 14 dagen over tijd, zou dus 6 weken zwanger kunnen zijn, maar alle testen zijn negatief. Ik word stapelgek en ga vandaag dus enorm shoppen en hele weekend afleiding zoeken. Vorige week heb ik de huisarts gesproken en hij zei dat ik 2 weken geduld moet hebben, wanneer ik niet ongesteld ben geworden, mag ik hem (dus volgende week vrijdag) terug bellen.

M'n man en ik hebben gister eens even een rijtje gemaakt met wat ik wél en wat ik niet voel. Ik voel soms steken links onderin mijn buik, mijn afscheiding is extreem doorzichtig, dit heb ik normaal nooit, mijn tepels zien er iets anders uit (maar geen pijnlijke borsten), ik heb lage rugpijn, heb winter babykleertjes gekocht (was in de aanbieding ;-)) en ik moet veel vaker plassen.
Misselijkheid heb ik totaal niet!

Nu hebben we een kennis (buren van vrienden), zij is gynaecoloog. Zij vertelde me dat het mogelijk is dat er geen eisprong is geweest. Gedachten gaan dus van links naar rechts ... alle kanten op.

Als ik bovenstaande lees denk ik, wat is nu een week op een mensenleven. Ik ga leuke dingen verzinnen. Vanmiddag winkelen, morgen uit eten, zondag naar familie en maandag ook een gezellige dag. Di-Vrij nog wat invullen, maar taartje eten met een vriendin ofzo kan altijd! Ik zeg, afleiding zoeken en duimen dat ik net zo'n uitzonderlijk geval ben als jullie! Geeft de burger wat moed en ook rust... de kans is dus nog steeds 50/50 :-D Dank jullie wel voor het delen van jullie verhaal!! <3
 
Ik ben benieuwd hoe jullie verhalen aflopen en of de hcg dus gewoon echt zo laag kan zijn.

Ik zelf ben rond de 6 weken maar wel gewoon een positieve test.

Ik ben hier om dat een vriendin van mij overtijd is nu 11 dagen en ook alleen maar negatief testen en nu het advies kreeg een week te wachten voor ze weer mag testen.
 
Hallo dames,

Ik ben blij jullie verhalen te lezen.

Hierbij mijn verhaal,

Ik heb een zoontje van 5 jaar bij hem heb ik nooit last gehad van zwangerschapskwaaltjes en werd gewoon ongesteld en heb nooit een positieve zwangerschapstest gehad.

Op een dag had ik heel hevig bloed verlies en moest ik naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken waar het vandaan kwam.

In het ziekenhuis kwam ik door middel van de echo erachter dat ik 15 weken zwanger was.

Maar nu komt mijn vraag ik heb nu al bijna een week dat ik de hele dag misselijk ben en buikkrampen heb ook heb ik last van pijnlijke tepels en last van puistjes op me borst en sinds vandaag trekkende pijn in mijn liezen en pijn in mijn onder rug en witte dikke afscheiding.

Ik heb al verschillende keren een test gedaan en zijn negatief ook de bloedtest was negatief.

Maar nu heb ik een implanon een anticonceptiestaafje in mijn arm kan het zijn dat het verleden zich gaat herhalen dat ik nooit een positieve test zal hebben toen slikte ik de pil.



hoop op een reactie.



 
Terug
Bovenaan