te lage HCG waarde? negatieve testen en toch zwanger?

Hoi hoi

Ik herken vele verhalen van jullie. Na mijn laatste miskraam kreeg ik bijna ongi geregeld om de 28 dagen. Nu ben ik 5 dagen overtijd en  testen zijn negatief. 1 test was na 30 minuten wel positief daarna gelijk een nieuwe gedaan en die was weer negatief. Wel heb ik alle symptomen van zwangerschap.

-misselijk met vlagen, doorzichtige afscheiding , erg vermoeid ,draaierig, vaak plassen, zeurderige onderbuik, rommelende darmen, continu trek, lage rugpijn

Dat is geloof ik alles momenteel haha

Volgende week maar even naar de ha toe.

Groetjes
 
Hallo allemaal!

Hoe is het afgelopen met de vorige verhalen?? Ben benieuwd....

Hier nu 1 week overtijd en 4 negatieve testen zucht. Heb 11 mei een miskraam gehad met op 3 juni een curettage. Hierna weer in m'n normale cyclus ongesteld geworden, goed ons best gedaan en nu overtijd. Tuurlijk willen we graag een zwangerschap, maar we zijn er niet spastisch mee bezig.

Bij de miskraam had ik na 2 dgn overtijd wel een positieve test. Heb behalve vermoeidheid geen andere klachten, ook nooit in vorige zwangerschap gehad.

Verloskundige zegt wachten, dus dat ga ik maar braaf doen. Vrijdag ga ik opnieuw testen als er niets verandert.

Wat een gedoe :)
 
Ja ik ben ook benieuwd hoe het met jullie hierboven is afgelopen. Ik heb helaas een vergelijkbaar verhaal.

Sinds 22 aug ben ik elke ochtend misselijk. Ene ochtend meer dan de andere, maar ik voel het heel duidelijk. Daarbij is mijn eetlust anders; ik houd niet meer van koffie terwijl ik dagelijks 3 koppen dronk. Ook meer trek in zoet. Verder ben ik soms heel moe, maar kan dat ook door andere dingen komen denk ik soms. Ook zijn mn borsten soms heel gespannen ineens, maar zeker niet elke dag. Ik moet wel vaker plassen.

Anyway, al een paar keer een zwangerschapstest gedaan en telkens negatief! Terwijl ik nu in feite al 4,5 week misselijk ben?!

Mijn menstruatiecyclus is onregelmatig overigens, doordat ik de Mirena-spiraal had had ik vaak uberhaupt geen menstruatie. Ik had twee weken geleden wel bloed na de seks, 2 dagen lang, maar verder niet.

De huisarts zegt dat ik nog twee weken moet wachten, anders bloedtest...maar word er zo moedeloos van!!! Tja, wat moet het anders zijn wat die misselijkheid verklaart???
 
Hallo allemaal,



Ik ben september ongesteld geworden met mijn pil. Omdat we een kinderwens hebben ben ik daarna oom gestopt met de pil. Dus heb geen idee van mijn cyclus. Is nu 38 dagen. Maar niet ongesteld geworden. 3 keer getest allemaal negatief.

Maar goed nu heb ik wat vage klachten. Ben sinds deze week vaak moe. Misselijkheid met vlagen (de ene dag wel de andere niet) vage buikkrampjes net geen ongesteldheids kramp. En duizeligheid.Morgen wil ik weer testen maar ben echt radeloos of ik nog een keer negatief kan testen en toch zwanger kan zijn?!!! Lees hier dat het kan maar weet niet of het zo snel al merkbaar is
 
Ik kamp dus met hetzelfde. 
Was op 6 juni voor het laatst ongesteld. Dus zou vandaag (Als ik het goed heb uitgerekend) 8 weken zwanger moeten zijn.
Ik heb al een aantal testen gedaan, steeds negatief. 
Ben vk gebeld,  mocht langs komen voor een echo,  maar omdat ik onregelmatig ongi ben, kon ze niet met zekerheid zeggen hoever ik was. Ze zag nl wel een ieniemienie vruchtje op de echo.
Ze zei dat omdat ook in het bloed mijn hcg minder dan 1 was dat ik niet zwanger was. 
Toch nu 1 wk na die echo,  nog geen bloedverlies,  nog steeds een groeiende buik en veel last van kwaaltjes.
Als ik niet ongi wordt binnen nu en 3 weken moest ik de huisarts maar eens bellen, zei de vk.
Dus dat wordt afleiding zoeken en toch maar proberen om positief te blijven.  En vooral proberen mijn buik te verbergen aankomende zaterdag bij een verjaardagsfeest van de familie.
 
 
 
hallo mijn naam is Claudia en had een vraag ik heb ook last van zwangerschap symptomen maar de test zijn allenmaal negatief ik ben een trotse moeder van 2 kinderen dus weet wat de symptomen zijn van een zwangerschap maar wordt hier wel onzeker van heeft nog iemand hier last van? En iemand tips ? 
 
Beste dames,
Ik hoop dat er nog iemand op deze site kijkt.
Ik leg even mijn probleem uit.
ik slik sinds ik 14 ben de pil.
ik heb vorigjaar mij behoorlijk zwanger gevoeld door dat ik de pil slikte werd ik ongesteld wel wat minder dan normaal.  Ik test gedaan negatief ik denk dat ik ongveer toen 7 weken ben geweest. Vervolgens kreeg ik een bloedbad werd zo heftig ongesteld met veel pijn dat mijn ma zie dat ik een miskraam heb gehad.
 Hoe dan ? Ik slik toch de pil 
4 maanden er na weer zwangerscahp's klachten en omdat ik ook heel lacherig was  dacht Ik ben toch weer zwanger na weer ongestelt geweest te zijn met veel pijn naar de huis arts geweest.
Die zei ach het zit er vast niet meer.
De klachten werden minder naar de gynaecoloog geweest en niks te zien huisarts zij dat het pil probelemen waren die ik al die tijd heb gehad. Ander pil gekregen 
Ik moest die 2 maanden doorklikken en halverwegen 2de maand was ik bijna 24 uur per dag misselijk 1x moest ik zelfs overgeven en ik doe dat echt nooit.
Valk daarna getest negatief dus dacht het zal wel. Bijna minimaal ongsteld geworden. Dus het klopte nogsteeds niet. Toen heb ik mijzelf laten vertellen dat de pil toch zorgd dat je mensturatie kan krijgen. Weer een strip verder omdat ik negatief had getest. Daarna weer een minimale ongesteldheid het doet elke keer zoon pijn. Was nogsteeds erg misselijk kon ook komen omdat ik een nieuwe pil had was een bijwerking ik 2 weken weer geslikt toen was ik het zat de misselijkheid was al wel weer weg maar mijn buik begon raar te doen.
2 dagen ongesteld en ineens was het helemaal over uit het niets geen bloed meer te vinden mm ?
Nu ben ik al weer 3 weken pil vrij maar mijn buik begint te groeien.
Dus 2 testen gedaan weer negatief mijn baarmoeder is zo dik en ik pas amper mijn broeken nog pas ze zitten heel strak.
Het staat strak en heb ergen jeuk op mijn buik en waar je baarmoeder tegen aan zit verschrikkelijk.
Maar 2 negatieven testen voel nu sinds 4 dagen toch echt iets bewegen.
Als ik zit of lig, maar mijn darmen zijn het niet ik heb namelijk als zo veel darm klachten gehad  dat ik presies weet of ze het zijn of niet. De kat is al die tijd niet meer van mij weg te houden, ze wil alleen maar op mijn buik liggen.
ik heb meer energie en ben niet meer moe of misselijk. Juist tegen over gesteld.
Mijn borsten zijn met 2 cupmaten omhoog geschoten. De aderen lopen op mijn tepels en ze doen heel er zeer.
Mijn ma zei Dat ik misschien te weinig hcg hormoon aan maak waardoor de urinetest niet reageerde. 
Ik word helemaal gek en ben er echt kei verdrietig van. Ik wil wel naar de dokter gaan maar daar ben ik al best vaak geweest in die tussen tijd en die zeggen dat er vast niks aan de hand is.
Mijn buik blijft groeien. En soms last van maag zuur en steken in mijn zij 
Ook las ik dat het niet altijd ook hcg hormoon aan je bloedtest te zien is .
Nu ben ik wanhopig ik heb uit gerekend en moet al iets van 16 weken zijn. ALS HET ZO IS 
Heb nachtmerries over het ineens bevallen.
In de eersten weken 
Had ik last van 24 uur misselijkheid
Continu huilen 
Vreet buien
En al die tijd werd mijn baarmoeder alleen maar dikker
Witten afscheiding en dat woord alleen maar meer en meer
Nu moet ik ergens deze week ongesteld gaan worden 
Maar ja ben ook al die tijd vaag ongsteld geweest toen ik aan de pil zat.
Weet iemand raad ik heb nog geen kinderen gehad.
♡ bed akte alvast 
 
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan