Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hoi Dames,
Ik ben nieuw op deze forum. Wij zitten in onze 4de ronde voor een tweede wondertje.
Ik ben dus ook 4 maanden geleden gestopt met de pil. Had meteen een regelmatige cyclus. 28, 28, 27, ?. Meteen ook met ovulatietesten begonnen, maar testte steeds negatief. Totdat ik deze ronde dacht ik blijf doortesten tot mijn menstruatie. Op dag  18 en 19 van mijn cyclus knalovutesten gehad. Dus ga er vanuit dat ik op dag 20 geovuleerd heb. Maar met een cyclus van gemiddeld 28 dagen is dat wel een korte luteale fase dacht ik. Maar goed inmiddels had ik bij een cyclus van 28 dagen gisteren mijn nod. Maar geen ongesteldheid. Gisteravond wat steken in mn baarmoeder maar geen ongipijn. En wat gevoelige pijnlijke borsten. Gister en vandaag met ochtendurine actiontesten gedaan. Beide negatief. Heb sensitest besteld en ze worden als het goed is vandaag bezorgd.
Iemand hier ervaring mee? Kan het zijn dat ik nog niet positief test omdat mijn eisprong pas op dag 20 was? Moet ik mijn nod dan pas 14 dagen daarna tellen? Of betekenen deze negatieve testen gewoon dat er geen zwangerschap is?
Reacties en ervaringen zijn lief..

Shahr ik zou gewoon 14 dagen na eisprong aanhouden met testen. Natuurlijk kan je LF korter zijn maar 8 dagen lijkt mij echt te kort om positief te kunnen testen

Bedankt voor je reactie Juuno, maar dat zou betekenen dat mijn cyclus deze maand dus 34 dagen is. Of kan ik dat zo niet stellen?  Bij mijn zoontje was het meteen de tweede ronde raak, had ik zoals het gemiddeld hoort, rond dag 14 mijn ovu en testte ik een paar dagen voor nod al positief. Nu lijkt alles anders en ik wordt daar best onzeker van!

Zo herkenbaar dit. Ik heb meerdere keren negatief gestest terwijl ik niet ongesteld werd. Zo frustrerend. Ik denk dat door de stress het ook wegblijft. Nou heb ik het weer en wacht ook maar het weekend af. 

Ik heb het afgelopen jaar een cyclus van 28/29 dagen gehad en vorige maand ineens 36 dagen en hoe of waarom? Geen idee. Ik vind het vooral vervelend omdat ik nu dus geen idee heb of ik weer een "normale" of lange heb. Zit nu op dag 12 en voorheen had ik dan al krampen maar nu nog helemaal niks.

Hoi dames,
ik moet het eventjes kwijt. Dit is onze eerste ronde. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (april) een cyclus van 30 dagen. Gisteren was mijn NOD, maar mijn test was negatief. Vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld en zijn er ook geen aanwijzingen dat ik het ga worden Dit heb ik normaal gesproken wel. Morgen ga ik weer een test doen. Ik was gisteren helemaal in de veronderstelling dat ik ongesteld worden en dat we het volgende maand gewoon weer opnieuw gingen proberen, maar nu begin ik toch ineens een beetje onzeker te worden...

NoaS weet je a iets meer? Ik zit nu op dag 15 van mn cyclus en normaal heb ik vanaf dag 11 al gevoel ongesteld te worden, hele erge krampen. Nu helemaal niks, hoop niet dat mn cyclus deze maand weer zo lang is.

Hee smurfjes..
ik ben er ook weer bij. Zit nu op dag 11 van mijn cyclus. Gister op dag 10 wel al steekjes gehad in mijn buik en vanmorgen ook. Mijn afscheiding wordt weer meer. Zou ik dan toch een van deze dagen mijn eisprong krijgen?? Als mijn cyclus 27 dagen is zou gister het begin van mijn vruchtbare periode moeten zijn en rond zaterdag mijn eisprong. Maaar omdat ik vorige maand een cyclus had van 38 dagen weet ik dus ook niet waar ik aantoe ben pff

Terug
Bovenaan