Test negatief maar menstruatie blijft uit

Het was vanmorgen wel echt weer zo minimaal dat ik het gevoel had dat het ging stoppen. Nu wel af en toe apart gevoel in mijn onderbuik dus misschien gaat het nu juist doorzetten... 

Aah jammer maar je weet nu in ieder geval dat je volgende maand kan uitgaan van een lange cyclus dan kan het alleen maar meevallen.

Nou dus... zaterdag heeeeeel minimaal bruin verlies. Zondag iets meer bruinverlies maar nog bijna niks. Maandag doorgezet en ongesteld... dinsdag rood bloed verlies en vandaag echt weer maar minimaal bloedverlies. Lijkt ook weer een beetje bruin en alleen maar het topje van mijn tampon. En dit is dan eigenlijk pas dag 3 normaal ben ik altijd zeker drie dagen ECHT ongesteld en wordt het pas pp dag 4 wat minder en op dag 5 heel minimaal en is dan in de avond pas zo goed als weg... mmmm vreemd weer 

Idd vreemd ja! 
Ik bedacht me ook iets, als je eisprong smorgens is maar je savonds pas seks hebt, ben je dan niet "te laat"?

Denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Je eitje blijft 24 uur in leven en je hebt snelle zaadcellen. Die er in een snelle tijd al kunnen zijn. Heb ook gelezen dat je dan een grotere kans hebt op een jongetje.

Goeiemorgen, had gistermorgen het gevoel van eisprong maar gisteravond veel erger, mn humeur daalt dan ook meteen beneden peil dus héél benieuwd weer of het deze maand gelukt is.
Vind het heel raar om te zeggen maar al vanaf dat we bezig zijn heb ik zo'n "gevoel" dat het niet meer gaat lukken.
Hoe is het met jou?

Terug
Bovenaan