Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hey smurfjes. 
Ben vandaag weer eens aan het rekenen gegaan. 4 december zou mijn vruchtbare periode moeten beginnen weer. Ik zou 25 december ongesteld meoten worden weer. Zou een mooi kerst kadootje zijn als dat niet zou zijn hihi. (Wel op basis van 36 dagen.. dat was nu mijn cyclus)
Hoe is het bij jou ? Wanneer nod? 

Hoi Vogeltjee mijn nod is 5 dec dus ook een mooi cadeautje ? maar denk het niet. Ben best spiritueel en heb vandaag iets te horen gekregen wat ik niet zo leuk vond.

Oh echt smurfjes? Wat is er dan precies gezegd? 
Mij gister seks gehad deed echt ff pijn kreeg steken onder in mijn buik ineens en bleef even aanhouden. Net naar de wc geweest ineens heel veel vochtverlies maar dan ook roze... mmm gek weer dit. 

Ik zat even een beetje met jullie mee te lezen en herken me ook wel in Jullie
20 november had ik mijn regels moeten krijgen tot nu toe nog niks
Alleen op 20 november 2 stipjes super licht roze afscheiding gehad met afvegen verder niks op de 22 knallende koppijn en dacht toen nou nu word ik ong maar op heden nog niks te vinden.
Heb wel een enorm opgeblazen gevoel en pijn in mn onderrug en gespannen borsten en met vlagen misselijk
Tot nu toe 2 negatieve testen je lichaam kan echt raar doen. Ben normaal best stipt met ong worden en ontpillen hoeft ook niet gebruik ik al langere tijd niet meer dit is onze eerste ronde 

Vogeltjee en kerstroos, wat raar! Ik begin nu weer buikkrampen te krijgen das meestal een week voor mn menstruatie dus ik vrees er weer voor dat het niet gelukt is.
In kreeg te horen dat er een blokkade in mn buik zat en hij had gependeld en zag dat ik nooit meer zwanger wordt. Heb toen aan iemand anders een soort second opinion gevraagd en zij heeft de blokkade weggehaald en denkt dat ik over 3 mnd zwanger raak. Ik weet dat het zweverig klinkt als je er niet in geloofd maar ik heb dingen mee gemaakt waardoor ik wel geloof.

Terug
Bovenaan