Test negatief maar menstruatie blijft uit

Jaa dat snap ik smurfjes.. ik zou ook het liefste zo snel mogelijk willen dat ik een positieve test in handen had. 
Heb gister besloten dat ik deze maand nog eens ovutesten wil gebruiken maar dan die van clear blue met een smiley erop. Dat ik dan ook echt zeker weet dat ik een eisprong gehad heb. 
Had de andere ovutesten gebruikt maar wist het dan nog steeds niet zeker. Geeft toch wat meer zicht op mijn cyclus en geeft ook wat meer vertrouwen als ik zeker weet dat ik wel een eisprong heb. 
Dan kunnen we ook gerichter klussen. De andere maanden heb ik rond de eisprong minder seks gehad steeds... dus ben benieuwd ?

Vogeltjee, welk merk ovulatietest is dat dan?
Ik heb de nodige voor geschiedenis maar bij de 2e en 3e snel zwanger maar nu vind ik het lang duren, 7 mnd nu.

Zijn van clearbleu smurfjes. Deze maand eens kijken als ik nu wel echt een eisprong heb en wanneer dan precies. De maand erna wil ik het gewoon weer los laten... 
ik zit nu in ronde 5. In juli gestopt met de pil na 7 a 8 jaar geslikt te hebben.

Oké ik zal is kijken volgende maand, voel namelijk nu al dat ik ongesteld ga worden en mn nod is 5 dec dus klopt aardig weer.

Oh balen smurfjes. Woensdag zal je het zeker weten dan is wel al bijna. Ik ben beneiuwd wanneer ik nu echt mijn lh piek ga hebben. Na twee keer cyclus 27 een keer 38 en een keer 36. 

Ja das het erge eraan hè je kan er geen peil op trekken! Ik het hele jaar gewoon 28/29 dgn dan ineens 37 en nu waarschijnlijk weer 28 dgn. Wel fijn maar ik hou dus bij wanneer wij seks hebben en dat is altijd rondom mijn eisprong maar tóch lukt het niet, vind ik zo erg! Maar idd nog ff dan weet ik het!

Terug
Bovenaan