Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hoi dames!
hier afgelopen week ook meegemaakt, zelf had ik ook altijd een onregelmatige cyclus, variërend tussen 26 en 31 dagen.
31 oktober laatste menstruatie gehad, had zelf voor 2 weken geleden sterk het vermoeden zwanger te zijn! Vorige week 28 nov test gedaan en was negatief vandaag 03 december opnieuw getest en deze was positief! Dus het kan heel goed! Blijkbaar heb ik een latere eisprong gehad vandaar dat mijn eerste test negatief was! 

Oh wat leuk gefeliciteerd!! 
Mijn nod ie morgen maar ik voel helaas al dat ik ongesteld ga worden. Bij mijn andere zwangerschappen wist ik gewoon dat ik zwanger was dat heb ik nu niet.

Oh wat jammer smurfjes. Op naar volgendjaar hopelijk dan meer geluk.. ik nog aan het afwachten op mijn eisprong. Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus verwacht mijn lh piek over ongeveer 5 dagen denk ik. 

Zijn er nog wat succesverhalen van mensen die pas heel laat positief testten? Ik heb even een oppepper nodig. 19 Nov eisprong gehad, 3 dec ongesteld moeten worden. Nu nog niks, 2 testen negatief. ? #frustratie

Hoi Dames, 
Wat fijn dat er hier over zulke dingen gepraat kan worden. 
Zelf net begonnen, ronde 2. Gisteren was mijn nod, maar nog niet. Vanochtend een negatieve test. Ook nog geen gevoel dat de menstruatie er aan zit te komen, alleen pijnlijke borsten.
Wanneer zouden jullie weer een test doen als menstruatie uitblijft?

Terug
Bovenaan