Ik las even mee en wilde een tip meegeven.Bij mijn eerste was ik een hoop rondes verder tot ik een tip kreeg. Ik ben vaak van het gewoon proberen en dan later zien of het werkt. Ik ging namelijk stomen met lavendelbladeren en was daarna direct zwanger.Bij de tweede waren we weer wat rondes verder en dacht toen "hey waarom stoom ik niet weer net als bij de 1e?". Gezien ik mijn eisprongen letterlijk voel weet ik exact op welke dag ik mijn eisprong heb. Dit was dit keer pas de 19e dag, wat echt laat is als je je houdt aan de dagen op een kalender. Na de steekaanval rond 12 uur ben ik pas 12 uur later aan de slag gegaan. (Eerst dus even 10min stomen met lavendelbladeren). Ik ben nu weer zwanger en denk dat ik dit dus altijd zal aanhouden in de toekomst. Het gaat hier helaas niet zo vanzelfsprekend!Als je je eisprong niet voelt en daarom dus niet zeker weet welke dag je eisprong is, raad ik aan om toch maar ovulatietesten te gebruiken, gezien je eisprong gewoon veel later kan komen dan de norm aangeeft. Als je dan een indicatie hebt zou ik even boven een pan/bak met 1 liter kokend water en handjevol lavendelbladeren staan (zorg ervoor dat je een doek of wijde rok om je heen hebt). En daarna gemeenschap hebben. Ben benieuwd als jullie dit proberen of het dan ook bij jullie lukt, hier in iedergeval 2 keer gelukt!