Test negatief maar menstruatie blijft uit

RVis en gebruiker 10099414, ik zou echt nog een weekje wachten hoe moeilijk ook, heb 2 mnd geleden ineens een cyclus van 37 dgn gehad, dacht ook zwanger te zijn. Ik weet dat wachten niet fijn is maar elke keer een negatieve test ook niet.

WatIk moest het topic gewoon weer echt gaan zoeken haha lang geleden dus... vandaag zou volgens de berekening van een cyclus van 36 dagen ( vorige maand) mijn ovulatie moeten zijn. Net getest en dus negatief. Ik had de andere sticks bewaard en dacht ga eens terug kijken. Heb dus de ovulatie testen die een smiley moeten weergeven. Alle testen zijn zo goed als blanco maar alleen op de 7de en 8ste test is het streepje iets donkerder. Niet zo donker als het andere streepje maar je ziet we echt dat het 2 dagen donkerder is. Er staat ook op de verpakking dat het 2 vruchtbare dagen moet vinden. Zal dat dan toch mijn ovulatie geweest zijn?? Dan zou ik mijn ovulatie gehad hebben op 6 of 7 december. Wat denken jullie?? 

Vogeltjee ik heb echt geen idee aangezien ik nog nooit zulke testen gebruikt heb. Ik wilde ze deze maand ook gebruiken maar stel ik test en heb 'S morgens een eisprong dan ben je 's avonds al te laat om te klussen zeg maar. Dus ik denk dat ik het gewoon bij om de dag hou.

Jaa ik weet het ook allemaal niet. Denk dat dat toch niet zo mijn ding is om ze ge gebruiken haha. 
Maar de testen reageren op je lh piek niet op je eisprong zelf. Als de test positief is dan heb je binnen een bepaald tijd je eisprong 24 tot 36 ofzo. Staat op iedere verpakking. Ik zou dus juist wel elke dag testen en op zelfde tijdstip. Waar ik de fout in maakte is dat je 4 uur van ter voren niet mag plassen eigenlijk. Dat is voor mij echt super moeilijk waardoor ik dus weer aan de testen ging twijfelen pff..

Ik las even mee en wilde een tip meegeven.Bij mijn eerste was ik een hoop rondes verder tot ik een tip kreeg. Ik ben vaak van het gewoon proberen en dan later zien of het werkt. Ik ging namelijk stomen met lavendelbladeren en was daarna direct zwanger.Bij de tweede waren we weer wat rondes verder en dacht toen "hey waarom stoom ik niet weer net als bij de 1e?". Gezien ik mijn eisprongen letterlijk voel weet ik exact op welke dag ik mijn eisprong heb. Dit was dit keer pas de 19e dag, wat echt laat is als je je houdt aan de dagen op een kalender. Na de steekaanval rond 12 uur ben ik pas 12 uur later aan de slag gegaan. (Eerst dus even 10min stomen met lavendelbladeren). Ik ben nu weer zwanger en denk dat ik dit dus altijd zal aanhouden in de toekomst. Het gaat hier helaas niet zo vanzelfsprekend!Als je je eisprong niet voelt en daarom dus niet zeker weet welke dag je eisprong is, raad ik aan om toch maar ovulatietesten te gebruiken, gezien je eisprong gewoon veel later kan komen dan de norm aangeeft. Als je dan een indicatie hebt zou ik even boven een pan/bak met 1 liter kokend water en handjevol lavendelbladeren staan (zorg ervoor dat je een doek of wijde rok om je heen hebt). En daarna gemeenschap hebben. Ben benieuwd als jullie dit proberen of het dan ook bij jullie lukt, hier in iedergeval 2 keer gelukt!

Ik zit nu alweer op dag 26. Zou het ook kunnen dat door emoties je eisprong later is? Er is namelijk genoeg onrust in mijn lief door gebeurtenis in de familie. Ik merk wel dat ik heel veel afscheiding heb Maar nog steeds niet positief getest

Terug
Bovenaan