Test negatief maar menstruatie blijft uit

Vogeltjee dat kan zeker! Stress kan veel met je lichaam doen. Maar aan de andere kant dag 26 is wel erg lang toch? Misschien keer naar de huisarts? Wij zijn weer volop bezig, dag 14 van mn cyclus dus hopen op goed nieuws begin 2019!

Voor mijn gevoel toch wel al eisprong gehad merkte verandering in mijn slijm en 2 donkere strepen met ovulatie testen. Alleen stond er geen smiley. Kan wel zijn omdat ik heel vaak voor de test Nasr de wc ben geweest en normaal mag je 4 uur van ter voren niet plassen. Maar geen idee we zullen het straks zien aan wanneer mijn menstruatie komt of niet. Hoop ik heel erg hihi. Zou fijn nieuws zijn rond de kerst 

Hoi dames!Hier erg ongeduldig.... iedere maand keurig een cyclus van 28 dagen. Voel altijd mijn eisprong, zo ook afgelopen cyclus. Nu al 3 dagen overtijd, maar vanmorgen een negatieve test ☹️ Voel verder ook niks.. beetje krampjes in mijn buik, last van mijn rug en darmen die ietwat drukker zijn dan normaal. Pffff what to do??

Hoi Lovebird, vervelend hè? Ik heb het hele jaar een cyclus van 28 dgn gehad en 3 mnd geleden ineens eentje van 37 dgn, dacht ook dat ik zwanger was maar helaas. Nu weer "normale" cyclus. Je kan over een paar dagen nog is testen misschien dan wel positief?

Hallo dames, even een verhaaltje om jullie op de hoogte te houden.ik kreeg bijna 2 weken geleden. Ergens na de eisprong dacht ik ineens last van jeuk rond mijn baarmoeder en in mijn liezen. Deze jeuk is na een week naar heel mijn lichaam gegaan. Zo ontzettend veel jeuk pfff!!Gister wat steekjes in mijn liezen gevoeld en savond seks gehad. Bij het afvegen zag ik dat er wat bloed mee kwam.. als het goed is vrijdag pas mijn nod. Weer even afwachten dus.. hoe is het bij jullie allemaal?  

Hoi Vogeltjee, pas volgende week je nod of vandaag? Ik ook iets raars, dacht woensdagnacht mn eisprong te hebben en gisteravond sex gehad maar daarna zat er heel licht roze in mn inlegkruisje en vanmorgen weer en bij het afvegen een heel klein stukje helderrood slijm en beetje buikpijn nu, vind het zo raar want niks geks gedaan zeg maar (gewone sex haha)

Terug
Bovenaan