Test negatief maar menstruatie blijft uit

Oh dat is inderdaad beetje gek smurfjes. Sommige vrouwen hebben dat bij de eisprong dus denk dat je die dan zeker gehad hebt.ik dus dinsdag avond1x bij afvegen roze, woensdag ochtend 1x en vanochtend 1x en verder niks...mijn lh piek was 6 of 7 december dus nu ongeveer nod. Ben beneiuwd 

Wilde anders morgenvroeg testen als het nog niet is doorgezet. Leuk kerstkadootje hihi. Net weer beetje roze verlies leek nu wel wat bruiner. Bang dat het toch gaat doorzetten maar ben beneiuwd. Vooral omdat het nu al paar dagen is en steeds maar een mini beetje.

hallo iedereen. Ik heb gewoon een cyclus overgeslagen. Daarmee bedoel ik dat ik volgens de ha in de eerste fase van mijn menstruatie zit en dat op cd 41. Denk dus dat ik een maand niet ongesteld ben geworden. Zal mij voorstellen. Moeder van een schat van 12. Sept gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding. Hierna in okt en nov na 23, 24 dagen bloedverlies gehad. In december nog niet ongesteld geworden. Heb wel de hele tijd witverlies. Zwangerschapstesten zijn negatief.  

Vogeltjee  Dan lopen we gelijk..7/8 dec ovulatie gehad als ik curve bekijk,  ovulatietesten deden het niet denk ik. Ik heb nog niks gehad met afvegen of iets.. alleen een dikke kleurloze slijm sliert..?Heb verder geen symptomen/ klachten als bijna continu wat steekjes midden in.Anders als ongie..Test gister en vandaag negatief.  Spannend he! Groetjes   

Oh dat is toevallig. Ik werd wakker van de kramp in mijn buik na de wc gegaan en ook een vlaag van misselijkheid bah dat was echt niet fijn pff.. iets meer was er nu als de andere dagen maar nog niet echt bloed zoals het hoort te zijn. Toch een test gedaan maar negatief. Dan zal het vandaag wel helemaal door gaan zetten.

Terug
Bovenaan