Test negatief maar menstruatie blijft uit

Niet veel soeps, welkom!Cherryberry en Vogeltjee, duim voor jullie!Hier sinds vandaag eindelijk geen buikpijn meer, dus afwachten nu, 2 jan mijn nod pas.

Hallo dames,Hier nog een vergelijkbaar verhaal. Afgelopen zondag verwachtte ik mijn menstruatie (dag 26, vorige maanden 31-25-26). Zaterdag gevreeën en zaterdagavond roze veeg na het plassen. Zondag beetje roze na het fietsen en hardlopen en dat was het! Geen krampen, geen slijm, geen stolsels. Wel kleine speldenprikjes bij mijn baarmoeder. Gister getest, maar negatief. Ben bij de huisarts geweest en die zei dat ik het roze afvegen maar gewoon als menstruatie moest zien, maar dat wil ik eigenlijk niet geloven haha! Heb niet echt symptomen behalve dat ik de hele dag wel kan slapen, maar het voelt als ‘niet-af’ zonder echte menstruatie! Ben vanochtend maar begonnen met tempen, maar dat heeft me mijn nachtrust gekost. Wat een gedoe zeg!

Hoi hoi”blij” te lezen dat ik niet de enige ben.late eisprong, 7 dagen overtijd en negatieve test... (nooit eerder zo’n lange cyclus gehad)nu maar wachten op een menstruatie. Jullie ook succes!   

Dankjewel  smurfjes .Hier alles nog hetzelfde..Nog niks wijzer. Negatieve test weer . Temo vanochtend wel weer hoger. En beetje krampjes/steekjes meestal links onder soms midden.. We will see.Verder niemand nog nieuws?

Hi, iedereen!Ik sluit me ook aan bij dit forum. Eind mei is mijn spiraal eruit gehaald. En mijn cyclus is eigenlijk altijd tussen de 24 en 26 dagen met een uitschieter op 27. Ondertussen zit ik op dag 32 .. een beetje frustrerend is het wel :( 

Hoi allemaal, Ik wens jullie veel geluk met zwanger worden! Wat ik even met jullie wil delen is dat ik in november nog voor mijn nod heel sterk voelde dat ik zwanger was. Puur intuïtie. Heb zooooveel tests gedaan en ik geloofde t gewoon steeds niet toen ze negatief waren. Ondertussen werden mn borsten groter en enorm gevoelig (heb ik overigens ook voor mijn menstruatie maar dan altijd max 3 a 5 dagen).Dus ik blijven testen... uiteindelijk testte ik pas 6 dagen overtijd positief! Met de Kruidvat test (2 voor 5 eu). Daarvoor had ik met andere tests getest waaronder clearblue enzo. Helaas een week later een vroege miskraam gehad.Nu weer (pril) zwanger! ? nu direct met de Kruidvat test getest en nu positief getest bij 3 dagen overtijd. Maar het kan dus dat je pas laat positief test het is dus lang niet bij iedereen zo dat je bij 1 dag overtijd al positief test, een week later is betrouwbaarder. En in extreme gevallen hoor je zelfs 2 weken later maar volgens mij komt dat wel minder vaak voor... 

Ik las ergens dat je het beste kunt testen vanaf 19 dagen ná de laatste keer onbeschermde seks in je vruchtbare periode. Dat is voor mij vandaag (4-12 laatste keer geklust). Dus vanmiddag nog maar wat testen gekocht en morgen toch nog maar eens testen?Succes iedereen en fijne feestdagen!!

Terug
Bovenaan