Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ja @Minty dat staat in de bijsluiter van de digitale Clearblue test. Voor mij is dat morgen! Maar ik wacht tot na de kerstdagen (afgesproken met mijn vriend) Jij ook succes en fijne dagen!en? Laat je het weten??

Oke! Dan had ik dat toch goedgelezen!Zal ik doen MaaikeMarie! Vrijdag was ie nog negatief. Had toen Kruidvat 2v5, mijn vriend heeft vandaag 2 CB testen meegenomen. Ben heel benieuwd.  

Heb getest maandag, negatief. De hoop voor afgelopen maand opgegeven en met goede moed aan ronde 5 begonnen. Maar zo gek.. mijn lichaam geeft me nog steeds het gevoel dat er wel wat zit.. en heb ik vandaag gevreeën en na het orgasme ineens STEKEN EN BUIKPIJN!Herkent iemand dit? 

hier ook zeer in spanning nu 2 dagen over tijd al twee kruitvat tests negatief en een action test net gedaan ook negatief:( maar ook nog geen rode duivels te bekennen:( zo zenuwslopend.) 

Hier nu dag 40. 20 dpo..Vorige  cyclus 33 dagen. Dus dan 7 dagen overtijd en blijf maar negatief testen   :(Begin gewoon te twijfelen of ik wel eitje heb gehad. Aan temp te zien leek het 7 of 8 dec..Temp is omhoog gegaan daarna en stijgt elke dag of om de dag 0,1 graad. Dat is goed toch? Groetjes!

Terug
Bovenaan