Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hallo dames ik ben er ook weer haha.vorige week donderdag begon ik roze bruine afscheiding te krijgen met afvegen na toilet gebruik. Dit was vrijdag ook nog zo. Zaterdag kreeg ik erge buikpijn en was ook heftig ongesteld. Zondag al zoveel minder maar 1 tampon voor een hele dag op de tweede dag heel gek vind ik zelf want normaal ben ik de tweede dag heftiger ongesteld. Maandag al bijna niks meer. En dinsdag eigenlijk weg alleen tussendoor nog wat afscheiding met vegen weer bruin roze en dit heb ik tot gister nog steeds best erg gehad.. raar dat dat elke keer zo anders kan zijn

vogeltjee.  Het lichaam kan je foppen.  En naar het schijnt is het normaal als je 1 heftige dag ertussen hebt zitten en de rest licht bloedverlies. Hoe lang ben jij al van de pil af en is je cyclus regelmatig?

cherryberry. Hoe is het vandaag met je? Ik vanochtend basaal 36,1. 0.2 lager dan normaal. Zelfs 0,3. Had gister een positieve ovulatietest denk ik. Was dik, roze,  maar niet keihard donker donker roze. In ieder geval nog niet eerder zo een donkere streep gehad.  Maar was vanochtend om 06.45 wakker, moest naar de wc. En hierna om 10.30 bij wakker worden getemperatuurd. Weet niet of het ok is dan. 

Niet veel soeps Hmm denk temp dan niet betrouwbaar..Hier nu 3 dagen 36.8. (Dip was 7 dec 36.0) sinds dien stijgende.  Soms paar dagen zelfde en dan weer 0.1 hoger,  tot nu dan 3 dagen 36.8..Ik had gister en eergister  ovulatietest gedaan, waarom weet ik niet, maar heel licht streepje, vandaag niet echt meer.Maar dan zou temp ook naar beneden moeten als ovu komt he?Ik snap er niks meer van. Negatieve zwangerschapstest vanochtend. (Action testen).  Of ronde overgeslagen of heeeele late ovulatie die gaat komen (maar dan klopt temp niet, en die zou betrouwbaarder zijn dan de testen).Of toch zwanger en heel laat hcg aanmaak ofzo?Nu dag 42.. en wss 21 dpo..Snap jij het nog..

Vogeltjee wat raar!Aan de andere dames; mag ik vragen waarom jullie temperaturen en ovulatietesten gebruiken? Mij lijkt dat veel meer frustrerend dan dat je vanaf bijv de 12e dag om de dag seks hebt?

cherryberry .  Hoe lang ben jij al aan het proberen? Heb je al een regelmatige cyclus?smurfjes. Ik ben een controlfreak.  In mijn hoofd denk ik dit ook te kunnen beïnvloeden.  En ik heb geen regelmatige cyclus. Tel daarbij op dat mijn man en ik bij elkaar niet om de 2 dagen het hemd van de lijf af rukken. ???Dus dan moet je enigszins wat plannen en ergens rekening mee houden.  

Terug
Bovenaan