Test negatief maar menstruatie blijft uit

Pff al een aantal dagen midde op de dag zo moe zijn en savonds niet kunnen slapen. Slecht slapen uiteindelijk door steeds maar wakker te worden tussendoor. Zit ik net lekker op de bank serie te kijken met mijn vriend en zegt hij ineens volgensmij zijn jou borsten gegroeid. Dat denk ik al een paar dagen... mmm... Ga nu toch vanalles weer denken 

Vogeltjee misschien toch nog een test doen?Ik zit alweer een beetje down op de bank, heb flinke buikpijn dus mn menstruatie komt eraan, mn nod is 2 jan dus klopt weer goed. Ik begin onderhand de moed een beetje te verliezen.

Voor mijn gevoel ben ik wel ongesteld geweest maar wel beetje anders. Je hoort wel regelmatig dat vrouwen toch zwanger blijken te zijn maar geen idee... nig 1 ronde toch smurfjes volgens de waarzegging of hoe je dat ook moet noemen ?? Hopelijk voor je gun het je echt!

Niet veel soeps Ik vrees het ook ja. Sorry voor de late reactie.Mijn temp vandaag ineens 0.3 hoger! Ipv elke dag of om de dag 0.1 stijgen..Toch gek?Vandaag geen test gedaan..Morgen weer denk ik.

Hallo ik ben hier nieuw en wil graag een kindje, kan iemand mij helpen volgens mijn zus heb ik prijs maar moet ik nog wachten omdat waarschijnlijk mijn hcg waarden laag zijn. Oke huer ga ik dan:Ik zit met een vraag ik ben 1 week overtijd. Geen menstuaties, weel ectreem vermoeid, vlagen lichte misselijkheid, jeukende tepels, obstipatie, soms hoofdpijn meestal savonds alleen, slecht slapen en het super warm hebben en dan weer koud, droge mond moet zoveel drinken.Ik heb normaal een cyclus rond 28 - 32 dagen nu ben ik 37 dagen de maand is bijna voorbij. Normaal als ik mijn menstruatie moet krijgen heb ik een harde buik, buikkrampen en harde borsten. Maar dit heb ik nu niet. Ik heb al 3 testen gedaan allemaal negatief.Heeft iemand hier ervaring bij? Ik ben bang om nog een test te doen en weer negatief. Heb al 1 keer een miskraam gehad en had pas door op 1 maand en een half dat ik zwanger was. 

Terug
Bovenaan