Test negatief maar menstruatie blijft uit

Niet veel soeps..in juli ben ik gestopt met de pil. 5 maanden dus nu. Heb nog geen regelmatige cyclus. Mijn cyclussen tot nu toe waren : 27, 27, 38, 36 en nu 33. Ben mijn pil beginnen met slikken toen ik 14 jaar was en ben nu 23. Zeg zo een 8 jaar de pil geslikt ongeveer.   

cherryberry,  je lichaam kan je enorm voor de gek houden. Heb de vorige keer echt gedacht dat ik zwanger was. Bijna alle symptomen had ik. Pfffff. Frustrerend. Dit is wellicht zoals eerder gezegd de derde ronde. Met een heeeeeele lange cyclus. vogeltjee.  De laatste lijkt weer korter. Wellicht dat het nu terug gaat. Ik zit vandaag op cd 49. Dubbele van de vorige cyclussen. Als de ovu test klopt dan kom ik uit op een cyclus van 60 dagen ongeveer. Gisteren denk ik positieve ovulatietest. Voel nu lichte krampjes in mijn onderbuik. Ongeveer 24 uur later. Vandaag nog een zwangerschapstest gedaan, tegen beter weten in, omo wit. Super negatief. Weet dus niet hoe lang mijn lichaam nodig zal hebben om te reguleren. Heb 11,5 jaar de pil geslikt. 

Nietveel soeps Ja zo erg he. Ik had dat de vorige maand ook!Ik had gister en eergister heel licht streepje ovu test. Weet niet of dat klopt of dat dat 8 dec was.. Zal mn temp in de gaten houden.  Anders kom ik er niet achter vrees ik. Voor de zekerheid maar geklust vandaag  ? Had je eerder deze cyclus al een positieve ovulatietest?  

cherryberry.  Dit is de eerste keer dat ik zo een dikke, vette streep had. Andere keren dunne lichte lijntjes. Dus denk daarom dat het de eerste keer positief was. Gisteren dus. 

cherryberry.  Ik denk dat wij degene zijn die tijd nodig hebben, voordat er een eisprong komt.  Het lichaam moet reguleren.  Er zijn anderen die direct na het stoppen de volgende cyclus al een eisprong hebben.  

Terug
Bovenaan