Test negatief maar menstruatie blijft uit

gebruiker. Ik zou een bloedtest aanvragen bij de huisarts.  Al helemaal met jouw voorgeschiedenis. cherryberry.  Het kan allemaal. Maar heb je niet overwogen om een bloedtest bij de huisarts aan te vragen? Zoals je weet heb ik nu ook een hele lange cyclus. Blijf ovulatietesten gebruiken. Bij mij was hij op cd 48 positief. Terwijl ik rekende met overtijd. Klopte dus ook niet.smurfjes en vogeltjee.  Lichaam is een mysterie. 

Ik wil zeker een bloedtest laten doen als ik voor 1 januari niets heb. Ik ben alleen bang als het negatief is. Ik heb deze avond zeurende pijn in onderbuik die naar mijn onderrug af en toe trekt, na het eten wat misselijker. Maar normaal krijg je toch symptomen als u hcg stijgt?

Niet veel soeps Ja heb ik aan gedacht. Maar mss beetje vroeg de 2e ronde.. Denk dat die dat ook niet zomaar doet als je zo kort "overtijd" bent.En via ander topic  erachter gekomen dat wss 21/22e ovu heb gehad.....En toen helaas niet geklust. 10e en 28e.. dus dan helaas deze ronde verspild   :( Dat zou betekenen dat ik dan deze x cyclus van 49/50 dagen heb..

gebruiker. Weet je wanneer je eisprong was? Hoeveel dagen na je ovulatie zit je nu? Misschien had je een late eisprong en ben je dus te vroeg met testen. In welke ronde zit je?cherryberry .  Hoe kwam je erachter dat je wellicht de 21/22e je ovulatie had? Dan ben je nu inderdaad pas 9 dagen na je eisprong wellicht en dus ben je aan het wachten om ongesteld te worden. Wellicht over een week antwoord , want dan is je luteale fase voorbij. Als ik dus 27 december een positieve ovulatietest heb gehad, dan heb ik dus in januari 2019 hopelijk mijn nod.  Volgens mij 11/12 januari. Dus voor mij ook afwachten. 

Niet veel soeps Daarna gaat mn temp stijgen. In principe al na 6 dec. Maar nog paar x op en neer en na21 nog meer.Dus in mijn topic dachten 2 dat..En daarvoor geen seks gehad.. alleen de 10e en 28e. Dus te vroeg en te laat als t 21/22 was.. dus helaas   :(Ah dus jij hebt wel gericht kunnen klussen! Ben benieuwd voor je! Spannend! 

Nog altijd geen menstruaties te bespeuren vandaag een cyclus van 39 dagen en nog niks. Nu ben ik langst 1 kant blij andere kant niet want mijn test van deze ochtend was negatief weer ?

Ik zit nu weer op dag 10. Ik moet zeggen dat ik best last heb van mijn borsten en dat ik ook af en toe een raar gevoel heb in mijn buik. Soort van menstruatie krampen ook. Had gister rekbaar slijm en vandaag ook alleen nog niet echt doorzichtig. Kan dat wel? Vind het toch maar vreemd. Heb ook gewoon super veel afscheiding. Ben heel erg moe de hele tijd en savonds kan ik slecht slapen. Heb super veel last van mijn darmen en heb weer regelmatiger hoofdpijn met een misselijk gevoel. Voor mijn vruchtbare dagen lijkt het me toch nog vroeg door mijn langere cyclussen... mmm 

Terug
Bovenaan