Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik ben sinds vandaag misselijk heel de dag door ik eet das weg tijdens het eten en komt dubbel terug na het eten gisteren dacht ik ongi te worden had ongi krampen maar ze zijn niet doorgekomen ben echt misselijk en eet veel, zonder soms door te hebben eet ik sinds gisteren bena 1 kilo appelsienen op een dag.menstruatie is nog een dag weg. Misschien dat mijn hcg nu wel stijgt daarom dat ik misselijk ben

Oooh echt spijtig vogeltjee, hier bij mij nog altijd niets.niet veel soeps: dit is mijn 12de ronde, mijn ovulatie de 14de december al en dat zag je duidelijk want waren rekbare slijmen. 17 dagen na mijn ovulatie.

vogeltjee.  Het kan dat je in een vruchtbare periode zit. Vooral omdat je een onregelmatige cyclus hebt. Het beste wat je kunt doen is eventueel een ovulatietest. Zo weet je of je een lh piek hebt. Van de huisarts begrepen dat je meerdere pieken tijdens een cyclus kunt hebben, vooral een onregelmatige.  Rekbaar slijm is vruchtbare periode. Gebruiker. dat wordt dan afwachten.  Om de 2 dagen een test en volgens mij was het na 10 dagen overtijd als je een regelmatige cyclus hebt, bij de huisarts vragen of ze een bloedtest kunnen doen om de heg waarden op te meten. Maar weet niet hoe dat werkt met een onregelmatige cyclus.  Houd je op een andere manier bij of je een eisprong hebt gehad of zou kunnen hebben?En laten we hopen dat het voor ons allemaal een mooi jaar mag worden en dat het een vruchtbaar jaar zal zijn.  

Nu heb ik net bij naar het toilet te gaan beetje bruinverlies geveegd ben na een uur terug gaan kijken niets in mijn onderbroek alleen maar vegen op het wc papier.

Ik had ook met ma de wc gaan na het plassen bij het afvegen dat er heel veel slijm in de wc viel en nog op mijn wc papier daaraan zag ik dus dat het rekbaar was.. maar omdat ik pas om dag 10 zat vond het dan nog zo vroeg. 

Ikben ondertussen 12 dagen overtijd. Ik vind het alleen raar dat het druppeltjes allen maar zijn normaal is dat bij mij direct hevig. En na het douchen nog erger nu heb ik niks meer ik wacht nog af ik ben wel nog misselijk.

Terug
Bovenaan