Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik had ook altijd dat het meteen hevig was en deze keer ook 2 of 4 dagen ervoor weet het niet meer precies alleen met afvegen na wc gebruik. Daarna toch hevig geworden een dag. 

Vogeltjee ik had gisteren een gedaan in de ochtend negatief. Maar was pas in de namiddag misselijk en nu nog altijd. Alleen net toch wat meer bloedverlies maar nog altijd super misselijk misschien toch een innesteling ik wacht nog af.

Het blijft afwachten dames. Houd er rekening mee dat iedere bloeding niet hetzelfde is.En voor je eigen geruststelling herhaal eventueel zo een test om de 2 dagen. Dan schijnt hcg te verdubbelen . cherryberry.  Hoe gaat het met jou?

Hoi dames, wat een getrubbel toch elke keer hè, om gek van te worden! Ik heb morgen mijn nod maar voor mij is het niet spannend omdat ik aan mn buik én humeur merk dat mn menstruatie eraan komt.

Ik doe donderdag zeker een test. Ik heb sinds deze ochtend dat in alleen maar druppeltjes heb echt heel weinig ben wel nog wat misselijk en wat een zeurende buik niet zoals bij menstruatie maar zeg nooit nooit zeker

Hallo dames,ik heb eigenlijk nog een vraagje. Even kijken als jullie dit ook gehad hebben. Zondag had ik rekbaar slijm beetje maar was het echt heel erg crème van kleur. Gister ochtend hebben mijn vriend en ik seks gehad. Savonds ging ik naar de wc en bij het afvegen heeeel veel afscheiding. Ging toch maar even op onderzoek uit en het was echt doorzichtig glibberig en je kon er draden van trekken. Zou dit dan mijn vruchtbaarslijm zijn of kan het ook dat dit sperma is wat er uit komt?? 

Terug
Bovenaan