Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hoi Vogeltjee ik had vanmorgen al gereageerd maar zie nu dat mijn reactie er niet staat. Ik weet niet of het sperma is, mij lijkt dat dat eerder er al uit is. Heb je er nog last van? Ik ben ongesteld geworden, weer precies op tijd was natuurlijk fijn is maar ja dat wil ik helemaal niet! Maar goed de volgende ronde dan maar weer.

Twee dagen crème kleur afscheiding gehad toen 1 dag heldere afscheiding wat lijkt op rauw eiwit en vandaag weer crème.oh jammer smurfjes. Hopelijk volgende ronde beter. Bij ons is dit ook alweer ronde 6 de tijd gaat zo snel.. 

Vanmorgen wat last van mijn buik gehad.  Toen ik op het werk naar de wc ging ene licht streepje bloed in mijn string... zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

voor mij een teleurstelling vandaag. Ben op cd 53 ongesteld geworden.  Had nog hoop aangezien ik op 27 december een positieve ovulatietest had in handen. Maar in ieder geval nu duidelijkheid. 

Geen idee smurfjes. Denk dat het toch sperma was die dag want had dit gister weer nadat ik die dag ervoor seks had gehad. Vandaag wel zo ontzettende last in mijn onderbuik. Echte steken en weer heel veel afscheiding. Crème van kleur en zelf beetje rekbaar. Zit vandaag op dag 15 dus denk dat ik sws wel in mijn vruchtbare periode zit. Rond lh piek. Tel ik er 15 a 16 dagen bij op zit ik rond de 30 a 31 dagen cyclus. Mijn vorige cylcus was 33 dagen en het loopt steeds met 2 a 3 dagen terug dus ben benieuwd! VAnavond sws nog even aan de slag. Eergisteren deed het seksen wel een beetje zeer. Ofja zeer voelde het enorm in mijn onderbuik. 

Terug
Bovenaan