Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hoi DamesIk duim mee voor jullie. Die onzekerheid of het nu gelukt is of niet is heel stressvol.. Zit nu ook in die situatie. We zijn voor een 2de kindje aan het proberen. Ik ben net overtijd. Al enkele dagen precies menstruatiesymptomen (pijn onderbuik..) en ook enkele dagen bruine afscheiding :s Vanmorgen negatieve test. Ik weet niet goed wat te doen: afwachten, nog een test doen...

Vogeltjee gaat op zich wel goed, laatste dag menstruatie dus nog ff en we mogen weer. Die steken had ik in mijn zwangerschappen maar tegenwoordig ook tegen mn nod.Bolleboosje misschien latere eisprong?

Jaa ik heb best wel last van mijn onderbuik zeg... ook als ik af en toe hoest of onverwachte bewegingen maak krijg ik steekjes. Geen idee wat het nu weer is ? zal wel met eisprong te maken hebben denk ik. Voor menstruatie is nog te vroeg. Vandaag dag 16 dus moet nog lang afwachten... 

Wel al vanaf het einde van de menstruatie last van mijn onderbuik. Bleef gevoel houden dat ik ongesteld was. Toen even weg en ni weer erger terug. Ook bleef ik last van mijn borsten houden. Heel raar ..

Terug
Bovenaan