Test negatief maar menstruatie blijft uit

vogeltjee . Had je deze week nog een zwangerschapstest gedaan?Als het negatief is, zou ik wel langs de huisarts gaan. Dan ben je ook gerustgesteld dat het goed is. 

Nee deze week geen test meer gedaan. Vorige week zaterdag de 29ste dacht ik wel nog een test gedaan maar was negatief. Was 2 a 3 dagen na de bloeding. Heb ook geen testen meer liggen.. 

Ben vanmorgen bij de dokter geweest omdat ik me toch zorgen maakte. Er was niks ernstigs dacht ze want alles voelde normaal. Ze zei dat mijn eisprong volgensmij mijn cylcussen eraan zat te komen. Als ze op mijn buik duwde voelde zowel rechts als links onder in mijn buik onprettig aan. Misschien dat dit dan de eisersrokken zijn waar het eitje groeit. Heb vooral aan de rechterkant last maar ook links is erg gevoelig. Nog even afwachten dus. Dit is dan ongeveer de 4de dag dat ik er last van heb. Het zou wel eens zo kunnen zijn dan denk ik.. afwachten dan maar!

Toch fijn dat je ff geweest bent geeft meer geruststelling of niet? Ik ben nu aan mn laatste menstruatiedag bezig. Normaal 5 dgn maar eerste 1,5 dag zowat geen bloedverlies gehad. 

Nee geen nieuws.. hier gaat het zijn gangetje. Zit nu op dag 22. Als mijn vriend en ik nu willen seksen zeg maar.. vind het raar om te typen haha dan ben ik weer erg droog dus denk dat mijn vruchtbare tijd er weer op zit. 
En jij weer aan de slag smurfjes ?

Terug
Bovenaan