Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja haha we gaan er weer voor. Beetje raar deze keer, zit nu op de 11e dag van mn cyclus, mn verwachte eisprong is de 16e maar nu al hele erge menstruatiepijn (zo noem ik de pijn van de eisprong) dus maar elke dag proberen nu.
Ik kreeg net zo een raar gevoel in mijn lijf en begon te kokhalzen moest meteen na de wc rennen. Echt moeten overgeven.. dat heb ik nooit alleen als ik een kater heb en daarom drink ik al een half jaar niet meer haha!
Hopelijk word ik niet ziek..
Ik weet het ook niet.. rest van de dag geen last meet van gehad. Was ook niet perse misselijk moest gewoon ineens echt overgeven.. zit nu op dag 24 van mijn cyclus.
Had je ovulatie testen gehaald nog of toch niet smurfjes? Anders zou je eens kunnen testen
Nee niet gehaald, ik heb tot nu toe elke maand zelfde tijd mn eisprong dus ik begin op de 11e t/m 18e dag met elke dag klussen, ik weet dat het om de dag beter is maar neem het zekere voor het onzekere. Vandaag weer veel buikpijn en ontzettend veel plassen.
Jaa dat snap ik smurfjes. Moest wel lachen op mijn vriend toen ik aanstalten maakte zei hij nee schatje nu toch beter niet.. omdat ik ook had gezegd dat om de dag beter was.
je leest toch veel verschillende dingen. Sommige zeggen juist in je vruchtbare dagen elke dag. Maar het moet de kans oo zwangerschap niet vergroten dacht ik.
He hè nooit gedacht dat zwanger worden zo moeilijk kon zijn. Toen ik 16 was was ik elke maand bang om zwanger te zijn haha!!
Dexe cyclus is voor mijn gevoel erg snel gegaan zit alweer op dag 25 in ronde 6.. Welke ronde zit jij smurfjes?