Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik in ronde 9 maar heb ff in mn app teruggekeken en zijn paar maanden waarop we niet op het juiste moment geklust hebben. Heb nu een heel raar gevoel al paar dagen, kan het niet thuis brengen maar goed kan ook zijn dat mn gedachten een loopje met me nemen. 
Ik weet in ieder geval dat ik het bij mijn andere zwangerschappen nooit zo ervaren heb dat ik er zo bewust mee bezig was.

Ik in ronde 9 maar heb ff in mn app teruggekeken en zijn paar maanden waarop we niet op het juiste moment geklust hebben. Heb nu een heel raar gevoel al paar dagen, kan het niet thuis brengen maar goed kan ook zijn dat mn gedachten een loopje met me nemen. 
Ik weet in ieder geval dat ik het bij mijn andere zwangerschappen nooit zo ervaren heb dat ik er zo bewust mee bezig was.

Voor mij is alles nieuw en vind het vooral heel leuk om er mee bezig te zijn. Denk dat het ook wel te maken heeft omdat ik in de kinderopvang werk. Je word constant geconfronteerd met kinderen en nieuwe zwangerschappen. 
Ik ben nu vooral erg benieuwd hoelang mijn cyclus deze keer zal zijn. Hopelijk loopt die nog verder terug naar beneden. Want dat heeft hij de laatste 3 maanden wel gedaan. Ben beneiuwd! 

Ja snap ik dat je er meer mee bezig bent! Ik ook hoor maar mijn vorige zwangerschappen juist niet. Een lange cyclus is niet fijn dus hoop voor je zo'n dag of 28/29

Elke dag klussen is opzich onnodig. Sperma blijft lang leven en elke dag klussen zorgt er juist voor dat de kwaliteit van de sperma achteruit gaat! Ik blijf met jullie meelezen en hopen op leuk nieuws binnenkort!
Misschien al aan mijn tip gedacht?

Jaa dat zou super zijn. Aankomende donderdag twee weken geleden had ik een mini lijntje bloed in mijn onderbroek. Zou van eisprong geweest kunnen zijn dan zou mijn cyclus 27 dagen zijn maar lijkt me sterk. Niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden ofzo. 
Mijn vriend en ik hebben om de dag geklust nu ongeveer.

Ummie klopt maar volgens de ene arts is het zaad van mijn vriend goed, volgens een andere niet zo dus ik heb dan het idee dat we het elke dag moeten doen

Hallo ik zit juist met het zelfde probleem ik heb sinds 12 december mijn regels nog niet gehad en heb een syclus 26dagen wij proberen al 3x vandaag de dag ben ik al 12a13 dagen overtijd vrijdag een test gaan halen en was ook negatief morgen ga ik een nieuwe doen hoop dat ik dan meer nieuws heb 

Terug
Bovenaan