Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hallo ik zit juist met het zelfde probleem ik heb sinds 12 december mijn regels nog niet gehad en heb een syclus 26dagen wij proberen al 3x vandaag de dag ben ik al 12a13 dagen overtijd vrijdag een test gaan halen en was ook negatief morgen ga ik een nieuwe doen hoop dat ik dan meer nieuws heb 

Hallo ik zit juist met het zelfde probleem ik heb sinds 12 december mijn regels nog niet gehad en heb een syclus 26dagen wij proberen al 3x vandaag de dag ben ik al 12a13 dagen overtijd vrijdag een test gaan halen en was ook negatief morgen ga ik een nieuwe doen hoop dat ik dan meer nieuws heb 

Bianca je bent dan pas 3 maanden geleden gestopt met anticonceptie of? Ik had eerst namelijk ook korte cyclussen en toen werd hij ineens heel lang.
vandaag dan ook weer de dag (27) van mijn eerste 2 cyclussen na jet stoppen met de pil. Hij loopt steeds weer omlaag en vorige maand was hij 33 en was met 3 dagen gedaald dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat zijn. Ik hoop weer een beetje korter natuurlijk. Of het liefst dat de rode duivels wegblijven!!

Volgens mij app gister mn eisprong gehad, nog steeds menstruatie achtige buikpijn, gevoelige borsten, puistjes en steken vooral links in mn buik. Maar goed nog 2 wkn geduld...
Hoop dat je deze maand dan ook op of onder de 30 dgn blijft.

Was net nog eens terug aan het denken dat ik op dag 13 paar druppels bloed zag in mijn slipje. Afgelopen zondag dag 23 ineens moest overgeven. Misschien dat dag 13 dan toch eventueel met een eisprong te maken zou hebben alsnog nu zwanger zou blijken te zijn. Dat zou betekenen dat dan vandaag mijn nod zou zijn.. we zullen er achter gaan komen haha

jaa echt spannend. Voel me ook een beetje raar moet ik zeggen. Beetje zo een bleh gevoel pff. Ik denk dat ik maandag ga testen mocht die dan positief zijn heb ik een leuk kadootje voor mijn vriend. Hij krijgt maandag te horen als hij geslaagd is voor zijn kraanbewijs waar hij zoveel energie in heeft gestoken. Dit zou dubbel feest zijn en anders kan ik hem misschien opvrolijken! 

Terug
Bovenaan