Test negatief maar menstruatie blijft uit

Smurfjes zag dat je oook gereageerd had op een forum met de maansteen. Dat armbandje wat ik heb zit de maansteen ook in en was goedkoop en ziet er heel leuk uit vind ik.

Had gister uitgerekend en kwam het er eigenlijk op neer dat het toch wel goed uit zou komen als we deze maand niet zwanger zouden worden. Mijn vriend en ik hebben laat in september vakantie en dat zou dan betekenen dat we voor de laatste keer met zijn tweetjes op vakantie zouden kunnen gaan. Als ik wel zwanger zou worden zou dat niet meer kunnen want zou ik al verder als 7 maanden zijn dat vind ik te laat. Met een maand later 6 maanden dat vind ik nog wel gaan dan ben ik 6,5 als we terug zouden komen van vakantie en anders 7,5 bijna 8 dat zit dan zo op het laatste dat risico zou ik dan niet willen nemen. 

Zo ver in de zwangerschap zou ik ook niet meer gaan nee, dan blijf je liever wat in de buurt van thuis. Ik heb dus vandaag nog geen druppel bloed of iets gezien, wel weer de bekende kwaaltjes, lage rugpijn, rommelende buik, misselijk en net tijdens het douchen deed de straal pijn aan mn borsten. Vandaag is mijn nod maar ben zo bang dat ik weer een lange cyclus heb.

O en al iets wijzer smurfjes?
ik heb nog steeds last van mijn borsten af en toe. Nu alweer op dag 8 van mijn cyclus gaat toch snel weer. Over week alweer vruchtbare periode. Ben beneiuwd deze ronde. 
Het zou elke maand leuk zijn mocht het gebeuren en DNA ben ik er super blij mee. Als ik nu zwanger zou worden zou ik in de zomer niet op vakantie kunnen gaan. Is het volgende maand dan zou ik uitgerekend zijn tussen kerst en nieuwjaar en die maand erna zijn op het einde van de maand mijn vriend en schoonbroer jarig. 
Allemaal niet super ideaal maar toch zou dat ook wel weer mooi zijn ?

Gister niks meer gehad, vanmorgen klein beetje rozig dus denk dat het doorzet. Wel iets vreemds mee gemaakt. Ik had toch die maansteen? Was een hangertje dat had ik met een veiligheidsspeldje in mn bh gemaakt. Gisteravond los gemaakt en op mn nachtkastje gelegd, wilde ik het vanmorgen pakken was het hangertje van de steen af en zit er een scheur in de steen, heel raar!

Terug
Bovenaan